Strekkmerker

Tatt igår, 39+4! :) Litt dårlig lys, men hele magen full, og de møtes snart på korsryggen, hilsen alt ryggfettet som har oppstått :D Snasent!

Vedlegg

• 1412172860013.jpg
    1412172860013.jpg
    74,3 KB · Visninger: 99
Har ingen strekkmerker (39+1, førstegangs), men jeg har mye sprengte blodkar (sånne små edderkoppspinn) på spesielt det ene låret.

Her er mine striper :) Dem på magen kom litt bardus på for et par uker siden, de på hoftene har kommet sakte, men sikkert.
Har merker på akkurat samme stedene som mamma, så har absolutt troa på at stripene er iallefall litt genetisk.
(Vet ikke helt om jeg fikk til å snu bilda rett...)

Vedlegg

• 1412200981977.jpg
    1412200981977.jpg
    26 KB · Visninger: 80
  • 1412200994954.jpg
    1412200994954.jpg
    26,5 KB · Visninger: 78
  • 1412201012968.jpg
    1412201012968.jpg
    34,2 KB · Visninger: 78
Skjønner ikke de merkene som dukker opp på plasser huden ikke strekker seg, type jeg har på halsen?! En stripe på hver side xD
Tydelig at det er hormonelt betinget også ^^ De jeg har på puppene er liksom rundt det brune området, og de har ikke voks så ille mye altså! :P

Har ingen strekkmerker (39+1, førstegangs), men jeg har mye sprengte blodkar (sånne små edderkoppspinn) på spesielt det ene låret.

Sånne har jeg også fått mange av, både på magen og beina. Men faktisk så hadde jeg en del fra før, åreknuter ligger i familien...

Sånne har jeg også fått mange av, både på magen og beina. Men faktisk så hadde jeg en del fra før, åreknuter ligger i familien...

Jeg hadde også litt, men så kom det plutselig veldig mye mer. Men leste at de man får i graviditeten er hormonelt betinget og ofte vil forsvinne av seg selv etter fødselen. Vet du noe om det? Moren min har mye åreknuter, men dette er vel noe annet? Har ikke satt meg så godt inn i hva det kommer av :)
ImageUploadedByBV Forum1412261875.116036.jpg

Jeg hadde også litt, men så kom det plutselig veldig mye mer. Men leste at de man får i graviditeten er hormonelt betinget og ofte vil forsvinne av seg selv etter fødselen. Vet du noe om det? Moren min har mye åreknuter, men dette er vel noe annet? Har ikke satt meg så godt inn i hva det kommer av :)
Vis vedlegget 81048

Har ikke satt meg så godt inn i det jeg heller. :) Tror det stemmer at disse små strekene kan forsvinne igjen ja. Men jeg tror fortsatt at det er åreknuter...bare mindre blodårer(?) Min mamma har også en del på leggene, men har glemt å spørre om hun fikk sånne små på magen under graviditetene. Hun har ihvertfall en veldig fin mage nå, til å være 50 og ha bært fram 4 barn :)

Så fine mager dere har!!!!
Leste en historie om at strekkmerker er de første tegningene fra babyen <3 Synes det var så søtt å tenke på at jeg nesten er stolt over mine :-)
Sniker fra januar 2015...

Skulle ønske disse tegningene var som andre tegninger fra ungene, man sier åh den tegningen var fin, lar den henge på kjøkkenet et par mnd før man putter dem i en dokumentmappe når poden kommer med noe nytt :p

Back
Topp