Strekkmerker

Har ikke fått noen nye strekkmerker, men sist kom de i uke 34 :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har ikke fått noen nye. Tror de kom rundt uke 35 sist :)

Jeg har par stikker fra forrige gang. Men husker ikke når de kom :)

Har fra forrige graviditet så ikke komt noen nye foreløbig :-)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg har fått nå på oversiden av navlen:( ikke særlig pent :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Har fått litt på den ene puppen faktisk. Ikke store greiene da, så bryr meg lite.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Fikk mange i uke 38 med første. Veldig kjedelig, men lite å gjør med det.

Mine kom for ti år siden:p Noen flere fra eller til spiller ingen rolle lenger...

Gikk 5 dager over termin med storesøster, på de 5 dagene kom alle sammen :) Ser ut som en zebra :D

Har ett par veldig lyse på det ene låret... 26+1 i dag. Ei lita stund siden di kom....

Jeg har vært omtrent dekt av strekkmerker siden jeg var 13, men har merkelig nok ikke fått noen nye enda i graviditeten. De kommer vel.. Men hva gjør vel det. De blekner vel etterhvert slik de andre har gjort... :)

Sent from my iPad using BV Forum

Har merkelig nok ingen. Trodde jeg hadde fått et par, men nei..

Har mange fra forrige gang. Usikker på om det har formert seg enda :p men sånn er det nå bare

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg har vært omtrent dekt av strekkmerker siden jeg var 13, men har merkelig nok ikke fått noen nye enda i graviditeten. De kommer vel.. Men hva gjør vel det. De blekner vel etterhvert slik de andre har gjort... :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg fikk en del strekkmerker i puberteten, men ingen i forrige svangerskap, så det er ikke sikkert at de kommer med deg heller:) Håper jeg slipper unna denne gangen også, men kommer de, så kommer de. Heldigvis blekner strekkmerker etterhvert:)

Jeg fikk nå i uke 24 :/ på rumpa!! Og puppene! Smører som bare det men det er nok hormoner osv som spiller inn også...

Hadde strekkmerker fra tida før jeg ble treningsnarkoman, men ingen nye, og godt er det ;)

Ikke fått noen nye... Sist fikk jeg noen i uke 36...

Back
Topp