Strekkmerker :/

Søster Nina

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg har altså allerede fått de første strekkmerkene. Det var mannen som så de først for de er helt nederst på magen, der huden i grunnen er ganske slapp...? Trodde de skulle komme rundt navelen, der er huden stram, men dette er visst mer hormonelt enn jeg trodde. Er det bare meg, eller er det noen andre som er like tjukke? :P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har ingen enda :) fikk 2 små med nrr 1 men de er borte nå..men jeg smører meg 3 ganger for dagen da så vet ikke om det har noen sammenheng med at jeg berger så bra?:p huden min er veldig stram åver magen så har egentlig bare gått å ventet på de :p

Appen ❤️

Har fått to små på siden, der det alltid "tyter" når man har dongeri på seg :-) hahaha. Og under puppene vel og merke!

Venter spent på prinsessen min

Har strekkmerker både på tvers og på langs etter mine 2 forrige graviditeter, så satser på at jeg har fått min del ;-) Såg de neste ikke før etter fødselen :rolleyes:

Jeg har fått strekkmerker på valkene mine :mad:

Jeg har fått strekkmerker på puppene.. Fantastisk. Aldri vært plaga med strekkmerker! Ja ja, premien er på andre siden av fødselsen :)

-Fra appen-

Det ser ut som noen har tegnet på magen med tusj. Er full av de. Men det plager meg ikke så mye, bortsett fra at det klør.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ingen på magen enda, men på puppene er det mange fra sist sv !:P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har, maaaange! Er førstegangs, og her kom de første strekkmerkene i uke 12 :O Nå er de på puppene, over, under og på siden av navlen :p Jeg blåste i hele smøringa da alle sier at det ikke har noe for seg, at det er det underste hudlaget som sprekker:/

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har, maaaange! Er førstegangs, og her kom de første strekkmerkene i uke 12 :O Nå er de på puppene, over, under og på siden av navlen :p Jeg blåste i hele smøringa da alle sier at det ikke har noe for seg, at det er det underste hudlaget som sprekker:/

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Det har ikke så mye å si for merkene, men det hjelper mot kløen :)

Ingen nye, men fikk på innsidene av lårene, og på puppene i forrige svangerskap :)

Sendt fra min IPhone 5C :)

Har litt strekkmerker fra før men ikkje fått nokon nye endå :) kanskje eg skal begynne å smøre meg og håpe på placeboeffekt ;)

Har bare fått fått 2 streker der navlepiercinga var. Ellers ingen. (Men nå skal det sies at jeg har strekkmerker helt fra knærne og oppover, som jeg fikk i puberteten, så jeg har flust av disse fantastiske sølvgrå stripene! :P )

Har i hauga og lass ette eg va så ekstremt øvevektig...så tvile på at da kjeme nye på lår, hofter, mage og puppa :P

Husker første gang jeg var gravid, da sjekket jeg for strekkmerker hver dag. Fant ganske mange til slutt. Denne gangen har jeg faktisk ikke sett etter. Det er kjipt med strekkmerker, men det er vel noe som hører til.
Husker en venninne sa for lenge siden. Tenk når du går på stranden med strekkmerkene dine, og alle de som ikke kan få barn vil misunne deg hvert eneste strekkmerke...

Jeg har fått rundt navelen og litt over hoftene. Merker huden strekker seg og det klør. Hjelper å smøre med fuktighet ift kløen iallefall :-) jeg prøver å ikke tenke så mye på det :-P

Aaaaner ikke om jeg har fått noen nye nå, men har ethvert norgeskart fra forrige svangerskap!! Aner ikke hvor mange, alt for mange til å telle :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp