Strekkmerker??

mammatildennis2014

Betatt av forumet
38+3 i dag, og mitt første strekkmerke har kommet.. Jeg har følt meg sååå heldig som ikke hadde fått noe, men de måtte komme på slutten hos meg også!

Hvordan er det med dere?? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde noen fra voksefasen i ungdomstiden på håndtakene som nå har struket seg litt, og fått den herlige rød/lilla fargen. Så ser jeg med hjelp av speil noen på undersiden av magekulen. Så vil si meg ganske fornøyd. Har ikke fått den stripen fra skambeinet til navlen (glemt hva den heter). Er 36+1 så det er fortsatt tid ;-P Kan man ikke få set etter fødsel også?

Aiai, og jeg som begynte å føle meg trygg nå, 36 uker i morgen :p

Fikk et lite strekkmerke på innsiden av låret sist, det var alt, slapp unna både på mage og pupper. Og har ikke fått noe ennå nå heller. Men har lagt på meg ca. 3 kg mer, så føler meg ikke trygg på at det ikke kommer nå for det. *krysser fingrene*

Har så mye etter sist at det er vel neppe plass til mer :-P haha
35+5 i dag og ingen nye foreløpig :-) men rekker vel fortsatt et par, ellers kommer de vel i ettertid :-P

36 i morgen, og ingen på magen til nå. Har fått en del små, lilla på undersiden og oversiden av puppene da:( Men de kom for en stund siden. Smører magen med bodybutter hver morgen og kveld, tar trankapsler og drikker mye vann. Forhåpentligvis slipper jeg unna på magen..:)

Alle mine venninner som har fått strekkmerker har fått de heelt i slutten av svangerskapet, så ikke føl dere trygge :p jeg har ikke oppdaget noen ennå, vi får se om de kommer. Er i uke 39 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har faktisk ikke orket å tenke på det engang. Jeg fikk forige graviditet og dem har strekt seg videre. Jeg får jo ikke gjort noe med dem, kommer når dem vil uansett ! :)

Mine kom i uke 39 sist. Ingen nye enda men de kommer nokk ikke før på slutten i tilfelle :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

har fra før.. ble noe utvidelse med nr.2, men nå føler jeg at jeg ikke blir like diger som forrige gang så jeg regner med at det ikke blir fler..

Fikk en på hver side av magen sist under fødselen, og foreløpig har det ikke skjedd noe på den fronten, er 35+5 i dag. Men syns magen er større nå enn sist, så ser ikke bort ifra at de popper frem på slutten :P

Har fra før, men verdenskartet på magen har ikke fått flere streker denne gangen - enda ihvertfall:).. Føler selv at magen er mindre nå enn sist, og andre kommenterer det også, så hvis det stemmer er det kanskje ikke så rart jeg ikke har noen nye:).. Bebis ser ut til å bli minst like stor, om ikke større enn sist da:p.. Men min startvekt var mye lavere når jeg ble gravid nå, + at jeg har nok ikke gått opp like mye som sist:)..
(Ble aldri målt symfyse-mål på meg sist, bare ultralyder, så har ikke noe å sammenligne med)..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har fått en del på håndtakene, rumpa og på låra. Ingen på magen :) ( som eg kan sjå iallefall)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg også trodde jeg skulle slippe unna, men neida.. Er 37+ 4 nå. Fikk mine første strekkmerker på låra for et par dager siden. De kom over natta for å si det sånn, skvatt når jeg så meg i speilet :p hehe. Men men... Sånn er det bare :)

ImageUploadedByBV Forum1395743512.960907.jpg
Mine er ikke store og veldig synlige (enda), men synes det er grusomt kjipt sånn helt på slutten :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk mitt første strekkmerke dagen etter termindato med nr 1 :P
Fy søren. Da føltes det utrolig urettferdig ut! Tenk om han bare hadde kommet til termin da!
Men, det ble ikke mer enn 3 relativt små strekkmerker med førstemann.

Nr 2 gjorde dem litt lengre og tilførte ett par.

Nå med nr 3 tror jeg bare de har blitt lengre. Men føler jeg er heldig alikevel. Alle er fra navelhøyde og det er under 10 stk. (kryss i taket og alt det der....for jeg vil ikke våkne i morgen med 10 nye :P )

Back
Topp