Strekkmerker

Tussii97

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Maiskolbene 2023 :-)
Litt tidlig enda :p
Men er det noen her som brukte strekkmerke krem i tidligere svangerskap og hvilket merke? Jeg hadde en som jeg var superfornøyd med og fikk kun ett bittelite merke men husker ikke hva den heter, har tenkt på den i hele dag å får den ikke ut av hodet :p

Last edited:
Litt tidlig enda :p
Men er det noen her som brukte det i tidligere svangerskap og hvilket merke? Jeg hadde en som jeg var superfornøyd med og fikk kun ett bittelite merke men husker ikke hva den heter, har tenkt på den i hele dag å får den ikke ut av hodet :p

brukte hva? Krem?

Ja, ser nå hvor dumt det innlegge der så ut :p mente strekkmerke krem ja :)

Ja, ser nå hvor dumt det innlegge der så ut :p mente strekkmerke krem ja :)
ok. var ikke sikker på om du mente en spesifikk krem eller bare generelt :)

Jeg brukte en urte ojle fra Island og krem fra Blå Lagune sist gang.. funket veldig fra for min del.. :)

Jeg brukte ikke noe sist, fikk ikke strekkmerker. men har nå hørt positivt om bruk av olje, vet nå ikke hvilke oljer som er best då da.

Jeg brukte ikke noe sist, fikk ikke strekkmerker. men har nå hørt positivt om bruk av olje, vet nå ikke hvilke oljer som er best då da.

De sier faktisk at extra virgin oliven olje er veldig bra :) Ellers får du faktisk ojle "bergnet mot strekkmerker"

Har og hørt om jordnøtte olje. men vet ikke hva som er best jeg.

ok så nå du var litt raskere enn meg-

Olivenoljen jeg snakket om er vanlig olje du får kjøpt i butikken..
Var ei portugisisk dame i bhg som fortalte meg dette.. Sa de brukte det der nede..
Men svangerskaps oljen er også fin.. Den jeg har brukt fra Island lukter veldig likt den jeg sendte linken på..
Men har ikke prøvd den.. :)

Har ikke hørt om oljer før jeg :) kanskje jeg skal teste det denne gang om alt går bra :)
Det jeg fant ut var at det er lurt å finne en olje som trekker for inn i huden og som ikke blir liggende som ett fettete lag utenpå huden.. blir ikke veldig pent på klærne :P

Venninna mi prøvde nemmelig med babyolje :P

Jeg smurte og smurte med en svindyr krem, likevel har jeg magen full av strekkmerker etter sist sv.skap.. Ikke gidd å bruke masse penger på krem, det har sjelden noe for seg. Bruk heller en vanlig, fet krem, det er godt med litt fuktighet for en voksende mage :)

Det jeg fant ut var at det er lurt å finne en olje som trekker for inn i huden og som ikke blir liggende som ett fettete lag utenpå huden.. blir ikke veldig pent på klærne :P

Venninna mi prøvde nemmelig med babyolje :P
Heheh, ja kan vell bli litt kliss av enkelte oljetyper ja :p

Fungerer ikke baby olje?

Problemet er at den trakk ikke så lett inn i huden :P Så det ble merker på klærne :)

Lite tips da.. smør babyolje på huden i dusjen etter at du har vasket de, klapp deg tørr..
Gjorde den en sommer når vi var på kreta. fungerte som gull. Da fjerner du overskuddet av olje :)

Problemet er at den trakk ikke så lett inn i huden :p Så det ble merker på klærne :)

Lite tips da.. smør babyolje på huden i dusjen etter at du har vasket de, klapp deg tørr..
Gjorde den en sommer når vi var på kreta. fungerte som gull. Da fjerner du overskuddet av olje :)
ja skal prøve på det. men hvor ofte bør en smøre seg med olje eller krem. Har begynt å få mage allerede så jeg får vel tenke på det nå. Fikk ikke mage før i 7 mnd med første mann.

Back
Topp