Strekkmerker :(

Hjelp! Ser ut som noen har sprutet med en stor rød/brun pensel på nedre del av magen min! Argh! :smiley-angry019

Godt å høre at jeg ikke er alene :) jeg fikk ett i uke 18, og fikk helt panikk... Såg for meg at her kom det MYE strekkmerker men det har ikke komt flere før nå, uke 34, men kom 3 store på en gang... Under navlen...

Har fått på puppene (som ser mere ut som jur), men har brukt galvanic spa for å redusere dem :)

Nei har ikke fått noen, men fikk ikke det forrige gang heller. Fikk noen på undersiden puppene når melkesprengen kom.

nei har nok ikke fått noen strekkmerker bruker babyolje på hele kroppen etter jeg har dusjet og bruker oljen vær dag på magen :)
men så har jeg ikke så veldig stor mage heller :)

jeg har igrunn ikke stor mage jeg heller... håper på å slippe unna eksplosjon av strekkmerker de siste ukene!!!

Strekkmerker ligger "genetisk" i huda. Du kan esa ut så mykje du måtte villa uten å få ei einaste stripe, og du kan esa ut minimalt og du ser ut som ein tiger.

Nå har jeg fått flere strekkmerker. De er ganske langt nede på magen, så de kommer ikke til å vises så mye.

Back
Topp