Strekkmerker :(

Tuppelura92

Glad i forumet
Lurer på om mange har fått strekkmerker, og om de fortsatt dukker opp? :/ for jeg fikk mitt første merke for noen uker siden, og nå har jeg fått noen til i korsryggen og en til på magen :O smører meg nå som en gal :)

Har ikkje fått nokon nye, men nokon av dei gamle og falma har blussa opp. Eg stressar ikkje med det - er svært lite du kan gjera med det :( Enten ligger det i genene/huden din, ellers så gjer det ikkje det.

Har sånn smått over hele puppene, men de er helt lyse og viser nesten ikke. De kom for lenge siden.. Utenom det har jeg på den ene siden og ved rumpa/låret på begge sider som bare blir verre :( har smørt meg hver dag hele svangerskapet og drukket masse vann, men de kom og kommer likevel...

Har ikke fått noen enda, men vet at de plutselig kan dukke opp på slutten..

Har fått noen små på magen siste uka..

Innså nettop at jeg har fått noen på rompa også :( jeg synes dette er så utrolig håpløst! :( jeg har så lite lyst på fler :(

Har ikke fått noen. Fikk ikke sist svangerskap, men kjenner en som fikk strekkmerker under fødselen, så er fortsatt rom for det, selv om jeg håper å ikke få noen.

Magen er full av de... Har vært flink å smøre meg! Men hjelper lite, enten har man gener for å få det eller ikke.. Bryr meg ikke så mye om de heldigvis :)

Fikk strekkmerker på hofta/romp og masse lyse nesten usynlige på puppa.de ekdploderte jo nesten sist graviditet, men slapp unna ellers. Er nå i uke 30, og plutselig dukket det opp et par over navlen, smører og smører, og håper de ikke blir med synlig eller større. Meen pent lite å gjøre med det, så får bare ha fokus på å drikke masse vann og smøre seg inn godt flere ganger daglig. :-)

Har fått noen tigerstriper på magen ja gitt! Ved hver sin side av navlen. Helt ærlig må jeg si at jeg trodde dette kom til å påvirke meg sikkelig! Men du faen så tøffe de er! Har valgt å se sånn på det for det å være gravid å bære fram et barn går over hvert eneste strekkmerke! Power to the moms!:DD vi er rå!!<3

• Liker
Reactions: EJ
Jeg fikk noen på puppene veldig tidlig, og så fikk jeg noen på magen (3-4 striper på hver side av navlen) når jeg var 5-6 måneder på vei. Har også noen på hoftene, men jeg tror jeg har hatt de siden puberteten.

Har egentlig ikke fått noen flere på magen siden de dukket opp, men de jeg har er blitt tydeligere.Det ene ser ut som et lyn :P

Jeg håper jeg slipper å være dekket av strekkmerker på slutten, men de jeg har tror jeg ikke kommer til å plage meg så mye.

Jeg er 35+4 nå, og jeg har smørt HVER dag. Mine strekkmerker begynte å blusse opp i uke 30, men da kun gamle som åpnet seg igjen (puppene og lårene). I uke 32 begynte jeg å se tegn til merker over og under navlen og sideflesket. Nå er de veldig synlige.. forje uke fikk jeg på magen, begge sidene.. føler meg sååååå ekkel og stygg :( men, sånn er det!

Har masse etter førstemann :/
Smørte meg som en gal hele svangerskapet, men de dukka opp for det om.. De aller fleste strekkmerkene mine kom de 2-3 siste ukene - tyyypisk.

Aner ikkje om det er komt nye, men det får no så være ;) fekk på slutten forrige svskap.. Er nå bare sånn, de falmer på sikt ;)

Back
Topp