Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant!!! Haha, håpløst å unngå hvis det bare er "meningen" at man skal få detMed førstemann fikk jeg strekkmerker på puppene i løpet av første trimester, før de hadde vokst en pøkk, så dette er nok hormonelt![]()
Ja det tror jeg ogIkke sant!!! Haha, håpløst å unngå hvis det bare er "meningen" at man skal få det![]()
Strekkmerker er visst hormonellt, så vanskelig å unngå dersom hormonene har bestemt segEr ofte arvelig også, men ikke slik at alle får det bare fordi mor/bestemor osv har fått det. Det finnes ingen kremer som trekker langt nok inn i huden slik at strekkmerker kan unngås, strekkmerkene oppstår ganske så dypt i huden, i underhuden. Har selv litt lyse strekkmerker på rompa, har aldri vært gravid og aldri gått raskt opp i vekt/ ned i vekt, men allikevel fikk jeg små striper
![]()
Ah, musikk i mine ører. Haha. Vet at premien er verdt litt strekkmerker, men kan gjerne slippe unna de ogsåHøres litt ut som meg. Har strekkmerker på rompa og lår+puppene. Dette fikk jeg i tidlig tenårene,men ikke pga vektoppgang (alltid vært tynn!). Trodde derfor jeg skulle sprekke opp masse når jeg var gravid,men fikk ikke et eneste strekkmerke da...