Strekkmerker

Ceres<3

Flørter med forumet
To svangerskap og slapp unna strekkmerker begge gangene. Ikke verst det. :) Kanskje det er noe i det at unge gravide får lettere strekkmerker enn oss litt eldre. Noen som har erfaringer?

Jeg er 24 år og har fått et fantastisk verdenskart på magen :P ;)

Andre her også, og fortsatt uten strekkmerker...

Men jeg får ikke så voldsom stor mage heller da, så kan vel ha noe med det å gjøre.

Har strekkmerker (blanke) på brystene etter opp og ned noen størrelser, men ikke på magen.

Ingen strekkmerker hos meg heller, og jeg tilhører "oss over 30" :p
Håper det ikke kommer noe nå de siste dagene :)

De sier visst at jo yngre man er, jo større er risikoen for strekkmerker, ja. Og så er det veldig genetisk styrt ift hudtypen, og ikke så mye å gjøre fra eller til for å forhindre (som er dokumentert å virke hvertfall). Her hadde jeg ingenting før mot slutten av uke 39, så hadde jeg født fram til termin hadde jeg vært "berga". Men nå har det kommet endel, ja :) ca 4 kg unge inni magen på ei som er ganske kort gjør at noe må vike ;) Er 28 år btw

De sier visst at jo yngre man er, jo større er risikoen for strekkmerker, ja. Og så er det veldig genetisk styrt ift hudtypen, og ikke så mye å gjøre fra eller til for å forhindre (som er dokumentert å virke hvertfall). Her hadde jeg ingenting før mot slutten av uke 39, så hadde jeg født fram til termin hadde jeg vært "berga". Men nå har det kommet endel, ja :) ca 4 kg unge inni magen på ei som er ganske kort gjør at noe må vike ;) Er 28 år btw

Hudtypen har mye å si... Jeg er veldig lys og "tander", så måtte jo bare bli masse strekkmerker da :P

Jeg er 24 og venter mitt 2 barn,har ingen strekkmerker på magen men ett par på sideflesket:p ikke noe å klage over hvertfall :)

Jeg har "bank i ordet" bare fått et strekkmerke der jeg hadde navlepiercingen. Og det kan jeg sjule greit ved å sette i piercing igjen når magen blir flat igjen om det går

Jeg tilhører også oss over 30 og har foreløpig ingen. Fikk ikke sist heller, men har lagt på meg et par kilo ekstra denne gangen så vi får se om jeg kan si det samme når hun er ute. En venninne av meg fikk verdenskart plutselig en uke på overtid, så jeg tar ingenting for gitt;)

Jeg har maaaaasse tigermerker men alle er under navelen :-) klør som fy! :-P er 22 :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har kun ett etter 2 fullgåtte svangerskap, med barn på nesten 4 kg og det er over navlepircingen. Rimelig fornøyd med det:-) Jeg var 20 når første kom, og 24 nå:-)

Har heller ingen og er 32. Fikk ingen forrige gang heller, da var jeg 28.
Blir kjempediger og har ca. lagt på 20 kg pr graviditet. Utrolig hvordan huden kan strekke seg sånn,
er høy da, så mye å fordele det på :)

Jeg har ikke fått noen, selv om jeg gikk på 16 kg. Er rett under 30 ;)

Jeg har "bank i ordet" bare fått et strekkmerke der jeg hadde navlepiercingen. Og det kan jeg sjule greit ved å sette i piercing igjen når magen blir flat igjen om det går

Som om jeg skulle sagt det selv.
Er 24 Btw.

-- tasting fra mobil --

Jeg har heller ikke fått noen.. 22 år. Har nok med gener å gjøre tror jeg og. Mamma har ikke ett strekkmerke etter åtte svangerskap;-)

Føreløbig har jeg ikke fått noen på magen, er 23år og 39+5 i dag (så kan jo komme enda om jeg skal gå mye lenger, men håper jo at det holder seg fint enda).. Har veldig stor mage og gått opp 21kg (har myyye vann i kroppen), så syns egentlig det er utrolig at det ikke er komt noen.. Har dog fått noen på puppene, de kom helt i begynnelsen når puppene vokste mye.. Men de er heldigvis på undersiden, så syns ikke utringet topp eller bikini :)

Har fått en god del på rumpa, og noen få på magen og hoftene! Er 20 :-)

Jeg fikk ingen med første,fikk noen få på magen med andre og ingen med de tre siste.....
Var 23 når jeg gikk med andre:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Sniker fra juni:

Dette er det tredje svangskapet mitt og denne gangen har jeg fått noen stkkmerker på magen, slapp unna med de to andr, så for meg var det omvendt;)

Back
Topp