Strekkmerker

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Etter to svangerskap uten strekkmerker på magen hadde jeg virkelig et håp om å slippe unna denne gangen. Men den gang ei, tredje svangerskap og det kommer flerw og flere.. Kjenner jeg vil gråte:( men vet jo at det er noemlt, men klarer ikke å like dem altså:/

Har MASSE av dem, og klarer heller ikke likw dem. Var forberedt, siden jeg fikk en del i pubeeteten. Men de kom så brått, og er så store og stygge!!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Har MASSE av dem, og klarer heller ikke likw dem. Var forberedt, siden jeg fikk en del i pubeeteten. Men de kom så brått, og er så store og stygge!!

Di blir lysere og tynnere etterhvert om det er noe trøst:/

Jeg har masse etter første svangerskapet. Har ikke fått noen enda denne gangen, håper det fortsetter sånn men tviler.

Huff, skjønner kva du mener, fikk masse sist gang, liker dem fortsatt ikke, men dem er mye mindre synlige no, enn for et år siden!

Åh, jeg som trodde jeg var safe siden jeg ikke fikk forrige gang
clear.png
:confused: Er det ikke arv og hudtype som avgjør om man får strekkmerker da?

Huff, skjønner kva du mener, fikk masse sist gang, liker dem fortsatt ikke, men dem er mye mindre synlige no, enn for et år siden!

Tenk om man kunne like Strekkmerkene sine. Missunner alle som er fornøyd med kroppen sin, og heller er stolte av hva den har gjort.

Ser vi er flere som ikke er helt fornøyde med strekkmerkene ja.. Håper virkelig de lysner og ikke ses så godt..

Fikk strekkmerker fra første svangerskap, andre svangerskap, og tror du ikke jeg har fått nye nå å???? Fiiiine stoooore og blåååå.....ARG!! Jeg vet dem blir mindre og lysere etterhvert, men syns det ikke er noe morro for det.

Di blir lysere og tynnere etterhvert om det er noe trøst:/
Ja, vet det. De fra puperteten tenker jeg jo aldri over. Og mannen sier at det ikke betyr noe for ham. Har sett den tigergreia og. Men liker dem ikke... Jaja, det er vel verdt det om ti uker :)

Back
Topp