Strekkmerker

Tina.st

Flørter med forumet
Noen som har fått strekkmerker? Isåfall, ca hvor mange uker var du på vei når de ploppa fram? Jeg hadde piercing i navlen før som jeg såklart fjernet, men hele den "skinnlørva" i mellom de to hullene er et strekkmerke :P Men ellers ingen fler enda :D

Jeg var så fornøyd da jeg gikk gravid med eldstemann, INGEN strekkmerker når jeg gikk ut i permisjon.
Uka etter sprakk hele magen opp... jada... :P
Så de kan fort komme den siste uka....

Jeg fikk ikke no med de andre to, denne gangen har jeg allerede fått noen få. Har hørt om noen som har fått de under fødsel, så mn skal ikke juble før det er over:p

Ingen strekkmerker enda i uke 30, men de kan komme plutselig! :) Er ikke så nøye, vel <3

Kan ikke juble før det er helt over da, nei. Hehe :P Er ikke så nøye, nei :) Er jo så verdt det og bare et bevis på at vi har bært frem et eller flere barn :D

Fikk den siste uka med førstemann. Ikke kommet nye, men regner med de gamle våkner til liv.. Fikk på sidene og litt nedover navlen, ikke så gale.

Med førstemann fikk jeg noen få strekkmerker rundt ved navlen. De fikk jeg de siste par ukene i svangerskapet. De samme strekkmerkene har kommet frem nå, kom vel i uke 20 eller noe, men jeg har foreløpig ikke fått noen nye :)

Noen sier det skal hjelpe å forebygge strekkmerker om vi smører oss inn med oljer og kremer på magen, jeg tror egentlig ikke stort på det :P De får komme om de kommer, strekkmerkene tenker vi sikkert ikke så mye på når vi får premien vår <3

Ingen strekkmerker enda, men de kommer vel på slutten kjenner jeg kroppen min rett. :p Men da får jeg glede meg til at det ikke er lenge til lillegutt kommer. :D

Du som er så tynn fra før blir vel tiger etterpå :P Heheh, føler jeg mobbet oss begge to litt nå :D Men det er jo ikke så lenge igjen for oss uansett nå, bare 12 uker til deg? :)

Tror ikke det er plass til flere her, nr 1 og 2 lagde alle mine sebrastriper. Tror egentlig ikke jeg ser det heller om det dukker opp noen flere. :p

Trekker tilbake at jeg ikke hadde noen tigerstriper! Fant noen små på siden av magen, 3 på venstre side og en på høyreside. :p Hadde ikke sett de om samboer ikke hadde bemerket det og jeg hadde dyttet bort magen for å se. x)

Ikke enda, er 28 uker på vei med nr 2:) men fikk ikke noen med snuppe heller:) bare på puppene da de plutselig bøe fulle av melk:) men har jo selfølgelig noe fra før, på lårene og side fleske, så føler ikke behovet for flere:)

Noen som har fått strekkmerker? Isåfall, ca hvor mange uker var du på vei når de ploppa fram? Jeg hadde piercing i navlen før som jeg såklart fjernet, men hele den "skinnlørva" i mellom de to hullene er et strekkmerke :p Men ellers ingen fler enda :D

Vet ikke helt om det er fra sist eller om det er nytt, men jeg har ihvertfall en W med navlen :P

Har strekkmerker rundt operasjonsarr på magen, eneste foreløpig.. Er 29+2 så regner med det kommer :P

Back
Topp