Strekkmerker

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Sist fikk jeg ingen på magen og kun noen hvite øverst på låra som kun syns i bikini og noen få på puppene.

Nå sier mannen at han ser antydning til strekkmerker på undersiden av babykulen! Hjelp!!!!! Dette var jeg totalt uforberedt på!!!!! VIL IKKE HA!!!!

Har dere fått strekkmerker?

Nei ikke enda, håper jeg slipper billig unna!:) sist fikk jeg bare på puppene da de ble gigantiske dagen etter fødselen:p men de plager meg ikke:)

Har så mange på magen fra før, så jeg tror ikke det blir plass til flere :P I oppveksten har jeg fått strekkmerker så og si overalt, tilogmed bak knærne! :P Er vel sikkert noen som får dem lettere enn andre :) Har forøvrig ikke fått noen enda i svangerskapet :P

Sysn også jeg slapp så billig og fint unna sist, men det er vel fordi at magen har vokst i et rasende tempo denne gangen... Sist smurte jeg også hver dag, jeg vet det ikke egentlig hjelper, men akkurat nå føles det ut som det hjalp.. *løper til badet for å smøre*

Ingen antydning til det enda. Sist fikk jeg et par stk på 1 cm på siden, håper jeg slipper like billig unna denne gangen også.

Ja vi er flere, fikk ikke med de to andre, men denne gangen så har det kommt noen der du forklarer.. :/

Fikk noen på magen på slutten sist. Stråler liksom ut fra navlen,så man kan vel si jeg har fått en navelsol :)
De var aldri spesielt ønske og ble raskt lyse syns jeg.
kan ikke se noen nye ennå,men jeg lurer på om det har kommet noen i de gamle på en måte.. merkelig..

Fikk noen med første, men det var ikke så rart. Tynn som ei flaggstang også la jeg på meg 25 kg. Strekkmerka kom 7 dager over term. Ho ble født 11 dager over term.
La på meg 25 kg med nr. 2 også, men fikk ikke noe mer. Var på en måte ferdig strekt. He he. Får se denne gangen hva som dukker opp både av kg og merker :)

Nope, ingen strekkmerker! Men jeg hadde fra før av etter vektoppgang ;) Trenger ikke flere! ;)

Har så mage fra før at at jeg tror ikke jeg blir å legge merke til det om det kommer fler :p :/

Har så mange fra før av at jeg merker ikke om det kommer noen fler, med mindre dem kommer over navelen. Ellers har jeg på hele kroppen, fra legger til pupper :P

Her har jeg verdenskartet på magen fra før av :mad::confused:- var blitt lyse og nesten usynlige - men tipper de kommer og viser seg fra sin "beste" side igjen og gjør kroppen klar for sommeren :p:eek:

Fikk noen få når jeg gikk med guttungen i 2010.
Men skulle jeg få denne gangen så tror jeg ikke jeg vil bli så veldig plaga av det. Da får jeg bære mine striper med stolthet.

Har ingen enda, men heller ingen i familien som har hatt, er ikke det litt genetisk?

Jo, det er nok litt genetisk tror jeg. Min mor fikk heller ingen, og jeg fikk ikke noe å snakke om sist. Fikk bare 2 små striper på ca 1 cm lang på siden. Men, en skal aldri si aldri. En må bare være forberedt på at alt går ann..

Ingen enda.. Fikk ingen forrige gang, så lov å håpe på det samme denne gang :)

Fikk ingen med de to første, men får se hva det blir til nå da. Regner med kommer noen så stor som jeg er i ferd med å bli. ;)

Har ikke fått noen ennå:) men har 12 uker igjen, så det kan nok hende at de kommer.

Har foreløpig ingen strekkmerker, men spørs om de dukker opp etterhvert. Er bare i uke 24. Magen har vokst voldsomt de siste ukene synes jeg, så er litt overrasket over at de ikke har dukket opp. Lagt på meg rundt 3kg.

Back
Topp