Strekkmerker

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
GjørGjør rene noe for å prøve å forhindre strekkmerker? De sier ilagt det ikke skal hjelpe, men med førstemann så brukte jeg body scubb og body butter fra bodyshop, fikk ikke strekkmerker, med andremann gjorde jeg ikke det, da fikk jeg noen få, så denne gangen startet jeg i dag:p kanskje det ikke hjelper, men t skader hvertfall ikke:p

Jeg gjør ikke noe. Smurte magen mye med første fordi jeg klødde så fælt,men det hjalp visst ikke :p
Det hjelper visstnok ikke med kremer fordi strekkmerkene oppstår ikke i det ytterste hudlaget. Det som kan gjøre at det virker som det hjelper er at hvis man smører grundig så masserer man samtidig,og da kommer man til der hvor strekkmerkene kommer.
Har jeg lest da ;)
Fikk ikke mange med førstemann,og de ser ganske bra ut nå,syns nesten ikke.
Trodde jeg skulle hate det,men jeg ville faktisk blitt lei meg hvis de forsvant helt.
De er minne om hva jeg har gått igjennom :)

Hehe, ja jeg og har noen og de gjør ikke noe, men ønsker meg ikke så mange fler:p nej despiser jo at det ikke hjelper, men men må prøve allikevel jeg:p

Hehe, ja jeg og har noen og de gjør ikke noe, men ønsker meg ikke så mange fler:p nej despiser jo at det ikke hjelper, men men må prøve allikevel jeg:p

Ja man må jo prøve. Det er litt som med det kjerringrådet om å ha halv løk på nattbordet når man er syk for løken skal trekke til seg bakteriene. Det sier seg jo selv at det ikke funker,men hva gjør man ikke,bare i tilfelle det funker :p

Jeg gjør ikke noe. Smurte magen mye med første fordi jeg klødde så fælt,men det hjalp visst ikke :p
Det hjelper visstnok ikke med kremer fordi strekkmerkene oppstår ikke i det ytterste hudlaget. Det som kan gjøre at det virker som det hjelper er at hvis man smører grundig så masserer man samtidig,og da kommer man til der hvor strekkmerkene kommer.
Har jeg lest da ;)
Fikk ikke mange med førstemann,og de ser ganske bra ut nå,syns nesten ikke.
Trodde jeg skulle hate det,men jeg ville faktisk blitt lei meg hvis de forsvant helt.
De er minne om hva jeg har gått igjennom :)

Å, det var et fint svar, syns jeg :) Jeg har forferdelig lys hud og får lett strekkmerker.. Her har det allerede kommet noen på lår og sidene på magen... Har mange på baksiden på lårene etter puberteten, men de synes ikke så godt. Men fint å tenke på at det er et minne fra da man lagde barn inni seg :)

Jeg bruker forresten Dr.Greve sin strekkmerkekrem... bare tull, selvfølgelig... men men.

Å, det var et fint svar, syns jeg :) Jeg har forferdelig lys hud og får lett strekkmerker.. Her har det allerede kommet noen på lår og sidene på magen... Har mange på baksiden på lårene etter puberteten, men de synes ikke så godt. Men fint å tenke på at det er et minne fra da man lagde barn inni seg :)

Jeg bruker forresten Dr.Greve sin strekkmerkekrem... bare tull, selvfølgelig... men men.

Har også noen strekkmerker fra før. Var syltynn og hadde sinnsyk forbrenning,og plutselig ble jeg normalt slank. Det var nok til at jeg fikk strekkmerker på låra. Bryr meg ikke de heller,for de syns ikke lenger. Blir alltid blekere med tiden.
Selvfølgelig kjipt hvis magen er helt full av strekkmerker,men må vel tåle det også.
Jeg er også av typen som glemmer hvordan jeg ser ut om jeg ikke ser meg i speilet. Går rundt og føler meg sminka og fresh,så ser jeg meg i speilet og tenker: "jøss,er det sånn jeg ser ut" :p

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Har også fått noen merker på sidene, og noen bittesmå på puppene. Trodde ikke at jeg hadde fått nede på magen, men fant jamen ett.. Var bare litt gjemt ;) Har noen fra puperteten, men de synes jo nesten ikke. Prøver meg med body butter frs body shop, og babyolje med e-vitamin - det jeg har for hånden.

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Jeg har så mange fra før, så det er neppe plass til flere :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Da har det i løpet av et par dager dukket opp store nye merker. Dvs at jeg ser at de er på vei til å bli mørke. Burde vel ikke være overrasket over at å smøre seg med krem ikke hjelper... Får kanskje godta at det er en del av det å få barn?

Nei jeg gjør ikke noe.. Med førstemann smurte jeg kroppen fra topp til tå flere ganger om dagen. Masserte og styrte. Og jeg har strekkmerker fra topp til tå! :p Så jeg gidder IKKE.

jeg smører meg hver dag med en vitamin e krem som jeg har kjøpt på body shop og med den så har jeg ikke fått strekkmerker på magen ,men sist gang jeg gikk gravid så fikk jeg noen strekkmerker på lårene men der hadde jeg jo ikke smurt meg :) så denne gangen smører jeg lårene og :)

Smurte ikke med noenting med førstemann, og fikk ikke et eneste strekkmerke. Gidder ikke smøre med noe denne gangen heller :)

Smører ikke med noe jeg.. Gjorde ikke det med første heller. Fikk noen strekkmerker da, men de er så langt ned at de synes ikke med undertøy på. De som er lenger opp på magen fikk jeg før jeg ble gravid, og har fått behandling for de, men de sprakk jo litt opp igjen i svangerskapet. Kommer til å ta ny kosmetisk behandling da jeg er ferdig med dette svangerskapet :)

Jeg ble anbefalt en olje. Noen som vet hvilken? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg var veldig flink til å smøremeg m førstemann, 2 ganger om dagen. brukte en olje jeg kjøpte på life. smurte mage, rompe og lår. Ingen strkkmerker på meg. Men når jeg kom i pubertet la jeg på meg like mye som jeg jorde når jeg ble gravid, da fikk jeg strekkmerker på låra og litt på siden. Jeg smører meg med olje fra life denne gangen og :-)

strekkmerkene kommer/oppstår i underhuden, men noen mener at olje mjukgjør huden slik at den blir smidigere og tåler at den strekker seg litt mer. Jeg har stor tro på at olje fungerer, men også viktig at den er på glass og ikke plast Flaske

Back
Topp