Strekkmerker...

Gikk helt fint sist, fram til uke 34, da kom de. Og det ble MANGE!

Fikk ingen sist gang, satser på samme greia igjen! :)

Har ingen nå og hadde ingen med de andere to... Håper det kommer ingenting denne gangen heller, men jeg har begynt å smøre magen inn med sånn strekkmerkeolje fra Weleda. Vet ikke om det hjelper, men brukte det de andere to gangene også...

Fekk strekkmerker nederst på magen i forrige svangerskap.. Ingen nye i sikte enda!:-)

hadde ingen strekk merker...før 14dager før jeg fødte...våkna opp til verdens største mareritt... så over natta har nesten hele underetasjen på magen blitt dekka av strekkmerker... men ingen nye hittil.. men en eller 100 til skader ikke det jeg allerede har :(

tigerbebis skrev:
Fikk ingen sist gang, satser på samme greia igjen! :)

Jepp-Jepp

Hadde strekkmerker fra før jeg ble gravid - fikk ingen strekkmerker i forrige svangerskap, og er spent på om jeg får flere denne gangen...

Fikk ett bittelite strekkmerke under fødselen sist- satser på at ingen nye dukker opp :)

Har sebrastriper fra navlen og ned.. de kom i uke 34 sist.. skal ikkje se bort fra at det kanskje komme någen fler

Ikke fått noen enda :-)

Men jeg tror hoftene mine vokste for raskt (?) i puberteten, for på hoftekammene, og innsiden av lårene er jeg helt sebrastripete.

Fikk ingen sist og satser på at det ikke kommer noen denne gangen heller :)

Back
Topp