Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
æsj, jeghar begynt å få strekkmerker nå jeg fant jeg ut av igår[:'(][:'(][:'(]
det er små sirkler ser det ut som og er blå/rød de er ikke så lange da...
håper ikke jeg får så mye, men tror nok at det kommer siden jeg fikk det litt tidlig nå[:'(][:'(]
har kje fått nåke endo... Heldigvis.. fekk ikkje i mitt førsta svangerskap ... så eg håpe *bank i bordet* at eg sleppe denna gangen og.. ( fekk litt på låro heilt oppe.. men dei e så godt som vekke.. og om de kjeme igjen, så trur eg ikkje at eg ska klaga...)
Jeg har fått over alt det går ann og få strekkmerker og får nye denne gangen også, men men er ikke så mye og gjøre med det.... [&:]
Bare vær glad til dere som ikke får!!
Ikkje mange strekkmerka her...har kun fådd ett lite ett under deinn eine puppen...menneh, der e det jo ingen som ser[;)]
Ellers så e æ flenk å smøre kroppen kvær gang etter at æ har dusja, dvs anna kvær dag[:)] Så da håpe æ at dissan strekkmerkan hoill sæ borte fra min kropp!
har bare fått på brystene[:'(][:'(]trodde aldri at jeg skulle få dem men nei da de kom uten å banke på døra...hvor er det du har fått de merkene da?håper virkelig at jeg slipper å få dem på magen, XXXXXXX fingrene for dt...
jeg har fått tre-fire stk rundt navelen[:'(][:'(] jeg vil ikke ha dem... har egentlig smørt meg å, men har vært sløv en stund nå fordi jeg gikk tom for den kremen jeg brukte.... kjøpte med en gang jeg så dem, så nå får jeg håpe det hjelper... vil ikke ha fler, men store sjangser for det
Jeg smurte meg morgen og kveld med førstemannen.
Var veldig nøye på det. Smurte meg med den fra bodyshop-butter cream.
Men desverre så hjal ikke det så mye..men jeg tror at jeg hadde fått flere hvis jeg ikke hadde
smurt meg.
Men det er jo både hormoner og arv som bestemmer om du får strekkmerker.
tror egentlig ikke så mye på det jeg heller, men går an å prøve da... jeg bruker en krem fra apoteket, får se om det har noe virkning... ser ikke sånn ut foreløpig... den skal jo egentlig minimere strekkmerker fra før å står det... Vi får se på slutten hva som er riktig[:)]
både min mamma og søster har en del så jeg skal ikke se bort i fra at jeg får like mye
å ja, den har jeg hørt om.
litt for dyr for meg, men håper den virker.
det jeg reagerte på var at den skulle redusere strekkmerker
etter fødsel. Synes det høres litt uvirkelig...Logisk sett..