Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Heisann! Jeg har fått masse strekkmerker (uheldigvis) overalt egentlig! Jeg la på meg dobbelt så mye som jeg pleier å veie rett før jeg ble gravid pga spontanabort, så når jeg ble gravid igjen og til nå har jeg fått masse røde strekkmerker mellom lårene, under på overarmene, sidene på magen og tilog med bak knærne!! [8|][&:][:@] Er irriterende og gruer meg til å må gå i bikini på stranda til sommern egentlig, men er helt normalt når man er gravid siden man blir større da heldigvis!!!!!!!!!
Har noen fra før av jeg da, for er ikke lita, men har heldigvis ikke
fått noen ennå, de kommer nok snart.
Kan ha noe med at jeg ikke har fått særlig mer mage ennå heller.
Så jenter, vi får bare gå på stranda og bli brune og fine i sommer,
det ser jo faktisk litt bedre ut med brun mage enn hvit mage med mega-røde streker.
Har ikke fått noen enda men min mor fikk ingen med noen av oss. Jeg har jo kjempe stor mage allerede så regner vel med jeg får etterhvert, kommer vel snart til å se ut som en ball er 160 høy. Smører magen hver dag for å prøve å unngå for mye.
MNen har nedtelling skal til Kreta om 2 uker og 5 dager og skal bli kjempe brun [:D]
Har fått strekkmerker ja[:-][:o], hadde endel på magen fra før...men jeg driter i det når de først har kommet så kan man ikke få de bort igjen..får bare vente til jeg er ferdig med graviditeten så kan de blekne litt bort håper jeg[;)]
Jeg har heller ikke fått noen merker enda... Håper jeg har samme hud som mamma og søstern, de har unngått det! Har kjøpt en krem å smøre med, men den la seg så tykt på at jeg har sluttet å bruke den.. har lest at kremer har liten nytte uansett..