Strekkmerker

cazy

Elsker forumet
Er det mange som har fått det nå??
Har ikke fått noen ting jeg...[:D]

jaja...får ikke gjort så mye med det...
Enten så kommer de el så kommer de ikke...

jess, vet, det er hormonelt og fint lite å gjøre med! så jeg bryr meg ikke sånn nevneverdig skal jeg være ærlig[;)] 

syns de godt???
kan jo hende jeg har fått noen,men ikke ser de...

Har noen gamle noen men tror ikke jeg har fått noen nye heldigvis hehe..
Men du skal se kommer nok flere her i gården [:@][:@]

jepp

twinbabe: bare litt mage-glitter det der! skinnende vakre mager![:)]
mine synes godt ja, men de går visst litt bort etterhvert har jeg hørt og blir sånn hvite eller sånn. så da matcher de hudfargen min[:D]

jeg har fått litt på sidene! og jeg har prøvd å unngå det med smøring bmorgen og kveld med e-vit krem, MEN d hjalp altså ikke=/

[:D]ingen strekkmerker her!!!!

Ingen enda, men ser ut som jeg skal bli DIGER denne gangen......[:D]

Kanskje det kommer noen???
Innbiler meg at det kanskje har ne med hvor mye og fort man vokser.....
Magen min nå er omtrent om når jeg var høygravid sist!!!![&:]

ORIGINAL: cazy

syns de godt???
kan jo hende jeg har fått noen,men ikke ser de...

Veldig mange får de litt sånn bakpå hoftene/sideflesket og på rumpa, og da er det ikke alltid så lett å se det selv [:)] 

men noen er veldig heldige å slipper unna et eneste merke.

De fleste merkene man får på magen UNDER graviditeten er ganske så synlige, spesielt mot slutten når huden er strukket til det ytterste.

Men som flere skriver her, blir de ganske lyse etterpå å jevner seg litt ut....

Eneste som er VELDIG synd, er når du blir brun på sommeren, så synes de ENDA bedre. For merkene får ikke farge! De blir helt hvite, og resten av huden brun.... [8|] 

nope..ingen!!![:D]

Hei alle sammen [:)]. Tenkte eg skulle dele et tips eg fekk for å forhindre strekkmerker. Kjøp mandel olje og lavendel olje på helsekosten, ta så mye lavendel du orker lukten av, i mandeloljen (sammen i en tom flaske). Smøres på om kvelden (+morgen) Mvh Åse[:)]

tror ikke de har kommet hos meg, men vet ikke... hvordan ser dem ut egentlig når dem kommer

jaja jeg får da se etter at jeg har født jeg da, får sikkert noe siden både mamma og søstrene mine har det... får bare håpe det kommer lite[;)] tror egentlig ikke at kremer og sånt hjelper, men smører meg da

Ingen her foreløpig.
Håper det forblir sånn.

Back
Topp