strekkmerker...

sicaa

Forelsket i forumet
trodde jeg hadde unnsluppet,men da jeg fikk det nye store fine speilet av kjæresten til jul ble jeg stående å speile mg litt da jeg til min store forskrekkelse så at joda,baksiden av lårene er fulle... F.... sier jeg bare!

Sånt som følger med det for de fleste. Ikke kult egentlig, men shit happens[:'(] Trøst deg med at det kommer noe positivt ut av det som du har med deg hele livet[:D] Ikke så lenge til du får se vidunderet som er skylden i strekkmerkene[;)]

Du har jo vært veldig heldig du da.. Jeg har de over HELE magen, hoftene, selve helligheta, (musa ja) lårene, rompa.. De på magen er blitt så ille nå at noen av de blør innvendig å noen har blitt til sår utenpå magen.. Det svir som bare F!!

jeg fikk nye strekkmerker oppå de jeg fikk i forrige svangerskap... Var hos en hud dame en gang og hun klarte å selge meg en kjempedyr krem som skulle fjerne strekkmerker, men som måtte smøres på mens de fremdeles var lilla. BARE TULL!!! Virker overhodet IKKE
Men de synes heldigvis ikke etter en liten stund.

Sånn ser magen min ut, men jeg lider ikke [8D]
- er mine æresmerker
merker som viser at jeg har hatt den store ære å bære fram et barn
(ikke helt ferdig ennå, da, men[;)])

Strekkmerker er ikke slutten på livet - det er tegn på en ny begynnelse[:D]

ÆRESMERKER! [:D] D va kjempe godt sagt, det skal æ huske! Har æresmerker til og m i brystan...

tja...
Det bildet er vel halvannen uke gammelt nå- men det er ikke blitt FÆRRE æresmerker iallefall..

Og det var mye blitz på bildet, så noen av merkene viser jo ikke [8|]

Må bare kopiere deg Fiorelina...Du får sagt det![:)]

"- er mine æresmerker
merker som viser at jeg har hatt den store ære å bære fram et barn
(ikke helt ferdig ennå, da, men )

Strekkmerker er ikke slutten på livet - det er tegn på en ny begynnelse!"

*Her er min mage,som resten av livet skal minne meg på at jeg har båret frem barn![;)]

Takk..[8|]

Jeg skal ikke klage har vært heldig som ikke har fått enda.
Men kommer de så kommer de er ikke noe vi får gjort fra eller til [;)]

Jeg har også strekkmerker, men jeg har ikke fått flere enn de jeg hadde fra forrige svangerskap. Det er så vondt for de på magen er så strekt at jeg ikke har særlig følelse der i det hele tatt. Gleder meg til babyen kommer slik at magen kan få slappe av.
Har noen nedover låra og på sidene, men håper de svinner henn til slutt.
Klem

Back
Topp