strekkmerker

LilleLavendel

Forumet er livet
har fått strekkmerker på mageeeen! det går fint da, jeg dør ikke av litt strekkmerker liksom, det er bare litt kjipern likevel. særlig på en likblek mage.hehe. blir sikkert bedre til sommeren![:)]

takk du....føler meg som den sebraen.... er fullt av strekkmerker på magen.. [:'(]
men er etter forie sv.skap... håper jeg ikke får flere nå, har ikke plass til dem[:)]

gromle: jaja, det er jo fint lite å gjøre når de strekkmerkene har bestemt seg for å komme! vi sebraer får holde sammen![:)][:D]

Jeg er 22 uker og 6 dager på vei. INGEN strekkmerker. og er utrolig glad for det.. [:D]  men jeg smører med meg en veldig feit krem på morran og den sitter på hele dagen... Den kan du/dere kjøpe på The Body Shop og heter cocoa butter body butter.. den er liten og rund og koster 149kr
Lykke til alle sammen

ORIGINAL: Singelmom

Jeg er 22 uker og 6 dager på vei. INGEN strekkmerker. og er utrolig glad for det.. [:D]  men jeg smører med meg en veldig feit krem på morran og den sitter på hele dagen... Den kan du/dere kjøpe på The Body Shop og heter cocoa butter body butter.. den er liten og rund og koster 149kr
Lykke til alle sammen

Ja, den bruker jeg og. Kjempe god den, sund bare at den lukter så mye, blir litt kvalm til tider, asj karamell lukta.

jeg har den kremen, men jeg takler heller ikke lukta nå. blir kvalm av den. men det hjelper aldri mot strekkmerker å smøre seg da...de er hormonelt betinget og sitter i underhuden der kremer uansett ikke når ned. men det er jo deilig å smøre seg uansett. bruker mom and baby balm fra l'occitane nå. den lukter ikkeno og er 100% naturlig, ingen konservering og farge og parfyme eller no!

smører meg med feit krem når jeg husker det jeg...har ikke fått strekkmerker enda..

Det er synd med lukten, jeg synes den lukter kjempegodt. Men alle er forskjellige.... [:D]

lykkeligemeg: vi får holde sammen ja[:D] er så fint lite som kan gjøres som du sier.....ihvertfall nå
[:'(]

Er enig med den ja[:D]
ORIGINAL: lykkeligemeg

blue-angel: da synes jeg også du skal få slippe det[;)]

Back
Topp