Strekkmerker...

Helenemor!

Glad i forumet
Jeg har ikke fått noen enda, og krysser fingrene min for at det ikke kommer noen heller...[:D]  Lurer på til dere som har gått gravid før, og/eller dere som har fått strekkmerker, når kom dem???[8|] 

Har ikke fått noe strekkmerker på magen egentlig, har et arr der som blir litt forstrekt å ikke ser så pent ut..
Men ellers har jeg fått strekkmerker på ROMPA av alle plasser.... [:@]
Men tror at kommer det til magen så kommer de vel ganske snart.. Magen strekker seg vel godt disse dager... [8|]

Ikke fått noe enda...men tror liksom ikke jeg slipper unna. Fremdeles god tid til å få de på, og babyen kan legge på seg ca 200 gr. i uken no fremover. Skulle ønske magen stoppet å vokse no...

Magen min er også full av dem....

Hei! Sniker meg litt inn her. Jeg fikk strekkmerker midt på magen, rundt navelen for en uke siden!![:'(] Gutten min har vokst skikkelig den siste tiden, og presser rumpa si utover[8D] Men håper dere slipper unna![:)]

He he... Jeg trodde jeg skulle slippe unna sist! To dager før termin hadde jeg ikke et eneste strekkmerke         Men jeg skulle ikke gledet meg for tidlig... Dagen etter hadde jeg på begge sider, men det var ikke så mye heldigvis.   Kan dekke over det med håndflaten...

Hmmm, ok! ja får jeg vel bare vente å se da. uff å uff! babyen i magen er ganske stor (veide ca 2500g for en uke siden), fikk fort mage.. Så tenker liksom at det ville kommet, hvis jeg skulle ha fått det til nå, for nå har voksingen på en måte stagnert litt.. men men[:)] som sagt, på slutten man sprekker[:-] ååå krysser fingrene mine.. er verdt det i såfall da[:D]

Håper jeg ikke får jeg heller... har ikke kommet enda, men ser liksom ut som om det kan være noe på gang. Der han ligger med hode og dytter liksom (ligger i seteleie)... Men håper de holder seg unna[:)]

Har 4 små strekkmerke under trusekanten fra sist svangerskap.

Og denne gang har eg fått en liten rød strekk rett ved siden av navlen, krysser fingrene for at det ikke kommer mer! [:)]

Har heller ikke fått noen enda, og håper virkelig jeg slipper unna! Men får bare ta det som det kommer...

Ikke noe her enda...Mamma fikk aldri strekkmerker på 2 graviditeter, så jeg håper jo at jeg vil være like heldig! Får håpå jeg arvet den elastiske huden av henne [:D]

Jeg fikk endel på magen nedenfor navelen ganske tidlig, husker ikke helt når men de kom før uke 20 i hvertfall. I det siste har jeg fått noen til på hver hofte + et par på siden av navelen. Håper virkelig det stopper nå snart for så langt så er de levelige![:D]

Har sett noe til de ennå... håper de holder seg borte... Bare 3 uker igjen nå.. håpe, håpe..Smører og masserer 2 ganger daglig..

Jeg har ikke fått noen strekkmerker på magen, men jeg har littegrann på puppene. [:'(]Ikke mye da.
Håper jeg ikke får noen....Men det er vel nå på slutten man kan vente seg de, så da får jeg bare leve i håpet.[:)]
Håper jeg ikke får noe vann i kroppen heller da, for det øker vel mulighetene...[8|]

jeg oppdaget nettopp at jeg hadde fått på undersiden av magen, men i følge mannen min hadde jeg vist hatt dem en stund..

Back
Topp