Strekkmerker?

friele

Elsker forumet
Hmmm,jeg klør så på magen,har gjort det siden i går..Er det strekkmerkene som kommer????Noen som vet?[&:]

Uff ja jeg hadde håpet å slippe det enda.Det er jo ennå 15 uker igjenn,så det kan jo bli ille om de skulle komme alt nå...Men jeg vokser så immari masse og fort..Jeg elsker magen min altså[:)] Men håper den snart roer seg,jeg vokser ut av klær,faktisk fra dag til dag....Jaja sånn er det bare,det er jo vell verdt det og da[:D]Men ingen har vell kjempe lyst på strekkmerker[&:]

ORIGINAL: silje 81

off får nå ikke håpa det får eg klør masse på magen!
det har nå heldigvis ikke komt noen ennå[:)]

sier det samme..  åsså er det sånne små nupper som klør hos meg[&:]

Ja det er verdt hvert ett merke vi får,men vi får krysse fingrene for at vi alle her slipper unna[:D]

Det er nok huden som strekkes ja, men trenger ikke få merker for det...

Jeg klødde noe inni hampen på magen og ofte andre steder på kroppen med Linnea, men null strekkmerker..

Det er faktisk noe som heter svangerskapskløe.... Noen klør seg til blods, så det kan bli ille for enkelte..
Hvis det ikke gir seg, så smør deg med Aloe Vera eller sånn hvitvask man får kjøpt på apoteket. [:)]

ORIGINAL: fruluna

Det er nok huden som strekkes ja, men trenger ikke få merker for det...

Jeg klødde noe inni hampen på magen og ofte andre steder på kroppen med Linnea, men null strekkmerker..

Det er faktisk noe som heter svangerskapskløe.... Noen klør seg til blods, så det kan bli ille for enkelte..
Hvis det ikke gir seg, så smør deg med Aloe Vera eller sånn hvitvask man får kjøpt på apoteket. [:)]

Å så bra da[:D]Skal jammen prøve det jeg.....

jeg har hatt problem med svangerskapsklöe på brystet siden 9 uke (utrolig slitsomt), men for noen uker siden begynte jeg å smöre babyolje på brystet og magen etter at jeg hadde dusjet (för jeg törker meg) og har hatt veldig god effekt av dette. Fikk faktisk tipset av en venninne som har fått tvillinger, og fikk ingen strekkmerker. Verdt å pröve hvertfall

Jeg har smurt meg med babyolje etter dusj siden jeg fant ut jeg var gravid,så får håpe det holder[:)]

Kan godt ta over strekkmerkene jeg.. har så mange fra før så om jeg får noen til kommer jeg neppe til å merke...

vi får krysse fingrene for begge to hvertfall

Eg smurte meg med babyolje og body lotion morgen og kveld hele forrige svangerskap og fikk litt strekkmerker helt nede på magen for det[&o] så denne gangen gir eg f**n[;)] hater å smørre meg

Back
Topp