Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har fått masse strekmerker... [:'(] Ikke på magen da, men på alle mulige andre steder...runpa, låra, knea(!?!?)..
Har vel litt med at jeg faktisk har lagt på meg en del sånn jevnt over tenker jeg. Men fytti så stygt!!!![:'(]
jeg fikk masse å da mener jeg masse sist. ser ikke ut magen min. skikkelig ille var det. slik at huden bare revnet heilt opp fra og heilt ned på tøtta.unskylde ordvalget. men til nå er det ikke kommet noen det er vel for at huden min var så strukket fra før at jeg hadde litt hud å gå på nå. men men kan jo ikke gjøre noe med det
Har ikke fått noe ekstra nei..
All strek merkene jeg har fik jeg med elste...
og jeg er lita i forhold nå så jeg tror/ håper jeg slipper noe mere strekk merker..
ser jo ut som jeg har flammer over hele magen, hoftene lårne... ikke mye pent, men jeg har jo noe vanvittige pene barn da!
kan liksom ikke få alt tydelig vis..
En flott kropp og 4 barn.. hmm noe må man jo ofre!
hihi
jo å de sier at det er hormonellt. jeg smurte meg med kremer som de anbefalte for det men ingen ting hjalp. så det er nokk enkelte som bare blir sånn. har ikke god elastisitet i huden heller. den liker ikke å strekke seg.har fått tilbud om at jeg kan få operasjon for å fjerne det, men må nesten gjøre meg ferdig med barn først.
ingen på magen, men fått litt på puppene.
så bare i vei.
smører meg av og til, men tror ikke det har noe å si.
tenker at det er arvelig jeg, for mamma fikk ingen på magen. så satser på det[:D]
fikk ingen når jeg hadde sønnen min 8 år siden...og jeg krysser fingerne hver dag at jeg ikke får dem denne gangen heller. Sjekker og sjekker hver dag...ikke noe enda..men kjenenr at huden blir veldig stram etter hvert[:@]