Strekkmerker..

fruluna

Forumet er livet
Noen som har fått noen?

Og dere som har vært gravide før, og ikke fikk første gangen. Har det kommet nå andre gang?

Fikk ingen med Linnea, og håper jeg er like "heldig" nå...

Jeg syns det er så rart at huden kan strekkes sååå mye.... Merkelig [8|][:D]

Har ikke kommet noen strekkmerker her enda nei, håper jo ikke at jeg får det, men skulle det komme så er det verdt det [:)]

Sambo smører magen min hver kveld i stor tru om at det hjelper [;)]

Jeg har fått masse strekmerker... [:'(] Ikke på magen da, men på alle mulige andre steder...runpa, låra, knea(!?!?)..
Har vel litt med at jeg faktisk har lagt på meg en del sånn jevnt over tenker jeg. Men fytti så stygt!!!![:'(]

Knærne??? I alle dager [8|][:D][:D] Fniis, det var da også ett sted..

Joda er jo som Beijbi sier at det er jo verdt det, men håper de holder seg unna..

Har noen på rompa fra før av.. Holder det [>:][:D]

Jeg har sluppet strekkmerker med begge mine eldste... Måtte jeg bare være like heldig denne gangen[:)] So far, so good[:D]

Med førstemann fikk jeg noen få merker helt nederst på nmagen. Og med jentene fikk jeg en god del, men nesten alt sitter UNDER navlenivå....

Jeg har fått mye på puppene og en del på låra og på baksiden av hoftene på en måte. Sånn i beltehøyde......

Hater de!!!!!!!!! [:@]

Jeg har fått noen få på magen men de er ikke store og jeg håper jeg ikke får så veldig mange av dem... krysser fingre jeg da..

Det er så rart at det er så forskjell.. Noen får jo ingenting, mens andre sprekker skikkelig opp.

Har ei venninne jeg der huden rett og slett sprakk og blødde på slutten, hvis hun klødde seg. Uff, det så jo så vondt ut [:(]

Uff ja..Har hørt at det kan være veldig vondt og sårt når det sprekker. Kan jo ikke være mye godt hvis det blir sår av det.

Har ikke fått noen ennå. Håper de holder seg langt borte framover også!!! 

Men skulle det komme noen strekkmerker, så får jeg huske på at det er verdt det. Big time! [:)]

jeg fikk masse å da mener jeg masse sist. ser ikke ut magen min. skikkelig ille var det. slik at huden bare revnet heilt opp fra og heilt ned på tøtta.unskylde ordvalget. men til nå er det ikke kommet noen det er vel for at huden min var så strukket fra før at jeg hadde litt hud å gå på nå. men men kan jo ikke gjøre noe med det

Uff hørtes vondt ut nordlands pia..[&o]

Nei, man får jo ikke gjort noe med det. Tror ikke noe på kremer eller noe sånt jeg, for det er jo underhuden som sprekker?!? Er det ikke?

Har ikke fått noe ekstra nei..
All strek merkene jeg har fik jeg med elste...
og jeg er lita i forhold nå så jeg tror/ håper jeg slipper noe mere strekk merker..
ser jo ut som jeg har flammer over hele magen, hoftene lårne... ikke mye pent, men jeg har jo noe vanvittige pene barn da!
kan liksom ikke få alt tydelig vis..
En flott kropp og 4 barn.. hmm noe må man jo ofre!
hihi

Det jeg har hørt er hvertfall at ikke det hjelper noe på strekkmerker om man smører eller ikke. De kommer uansett hvor mye man smører.

(Men ikke si det til sambo da) [;)]

jo å de sier at det er hormonellt. jeg smurte meg med kremer som de anbefalte for det men ingen ting hjalp. så det er nokk enkelte som bare blir sånn. har ikke god elastisitet i huden heller. den liker ikke å strekke seg.har fått tilbud om at jeg kan få operasjon for å fjerne det, men må nesten gjøre meg ferdig med barn først.

ingen på magen, men fått litt på puppene.
så bare i vei.
smører meg av og til, men tror ikke det  har noe å si.
tenker at det er arvelig jeg, for mamma fikk ingen på magen. så satser på det[:D]

fikk ingen når jeg hadde sønnen min 8 år siden...og jeg krysser fingerne hver dag at jeg ikke får dem denne gangen heller. Sjekker og sjekker hver dag...ikke noe enda..men kjenenr at huden blir veldig stram etter hvert[:@]

Back
Topp