Strekkmerker

IronMaiden

Forumet er livet
Er stadig et tema her.
Lurer på hvor vanlig det egentlig er???
Hvor mange fikk mens de var gravide???????[:D]

OI!!
Såååålenge!!!!!!!![:@]

Fikk ikke mens jeg gikk gravid, men rett etter fødsel dukket der opp noen

jeg fikk masse første svangerskapet. begynte allerede  når jeg var 4 mnd på vei. så har MANGE.[;)]

fikk noen på sidene å på innsiden av lårene

ingen!

Klikket på noen få, eg har rundt navelen, brystene og litt på siden på lårene, men det e lite synlig no

FØR du ble gravid???[8D]

Ganske mange som ikke fikk også![:D]

det nada[:D]

ORIGINAL: Artanis

Jeg ble eeeeeeeeeenooooooooorm under svangerskapet. hadde helt fast og flat mage,og alle "venninnene! mine godtet seg,og sa at jeg kom til å få den brød deig magen..men jeg fikk tilbake flat mage UTEn strekkmerker etter 1 mnd..  og GJETT hvem som godta seg!!!!!

jeg har kun på boobsene mine...fikk jo DE boobsene da jeg var gravid og jeg fikk bare ammet i 3 uker så gikk de raskt ned igjen til små igjen så de tror jeg ikke går vekk noen gang. rett før jeg fødte fikk jeg på assen og,men de er borte vekk no (thank god,for det er jo snart bikini-sesong)[:D][:D]

selv omjeg var "forberedt på det verste" slapp  jeg unna sist!

jeg fikk INGEN strekkmerker. Men så fikk jeg ikke så stor mage heller da. bare en sånn liten nusselig fotball.
Det er mange jeg har møtt etter jeg gikk ut i permisjon som lurer på hvem sitt barn jeg passer på.. de blir helt forundra når jeg sier at "denne jenta passer jeg 24 timer i døgnet, for hun er dattera mi"   Mange som ikke har fått med seg at jeg har vert gravid engang, har ikke sett det på meg liksom...

mange strekkmerker her[:'(] magen,puppene og lårene..hater de skikkelig!

Jeg fikk litt på innsiden av lårene og på puppene.

Hahahaha! Jeg leste SUGEmerker.. [:D]

Back
Topp