Strekkmerker

e_e

Blir kjent med forumet
Er det mangen som har fått strekkmerker under svangerskapet??
Jeg slapp heldigvis, smørte meg med natusan babyolje og krem.

Fikk noen små på hoftene, men kan nok ikke klage de er neste usynlige. Men jeg hadde nok hell, glemte helt å smøre meg jeg.

Huff... Håper jeg slipper.
Er i uke 30 nå. Har ikke fått noen enda.
Krysser fingre og tær[;)]
Smører også med babyolje og bodyshop sin cocoa bodybutter.

ORIGINAL: l£n£

Strekkmerker hva er det????[8|] åååå muligens det jeg har over HELE magen [:(] 

Har aldri hatt et eneste![:D][:D]

(2 barn fra før)

Venter i spenning nå,
så lett skal man vel ikke slippe, eller????[:D]

I massevis fikk jeg! Begynte å få i uke 30 og til slutt så jeg ut som en solbrent zebra. Men det bryr jeg meg faktisk ikke om for magen min er ikke noe sexy uansett[:D] 

Strekkmerker får man hvis man har "feil" hudtype. Har du hud som ikke får strekkmerker, så trenger du ikke smøre deg med noe. Har du hud som får strekkmerker, så kan du smøre deg med hva som helst. Hjelper ikke. I hvert fall det jeg har fått vite av de hudfolka jeg har spurt.

Ja, til TUSEN... [:'(]

Hater når folk klager over et par små på magen. Jeg har fra sidene på ryggen og hele veien rundt fra langt over naveln og til midt på lårene!

ORIGINAL: Bitzyh

usj... fikk DE strekkmerkene jeg og![:'(] over nesten hele magen, på hoftene og ned til anklene nesten... KUUULT!

ser ut som en tiger!! skikkelig STYGGT! Jeg er fra før vant med en ja.... inn til nr perfekt kropp før, ikke tynn ikke tykk og GODT trent, og silkemyk hud! nå er det... disse disse og slapp hud som ligger rart på magen uansett hvor mye jeg trener magen og det som er... ødelagt som 20 åring..[:(]

Huff, jeg skjønner VIRKELIG hvordan du har det! Jeg KJENTE at jeg sprakk bak knærne under fødselen! (Det var da også en plass å få strekkmerker på![:'(])
Har til gode å ha vært veltrent, men jeg angrer bittert på at jeg hata den kroppen jeg hadde før jeg ble gravid. Var da i det minste ikke 20 kilo overvektig, "bare" 10.. [8|]

Huska tidligere Silje_t (husker ikke hva hun heter nå) beskrev magen sin som et vulkanutbrudd. Jadda, jeg skjønner den!

Fikk ikke et eneste strekkmerke med vår første jente, og da la jeg på meg 18 kg.[&:] Ikke smurte jeg meg heller...
Med nr. 2 fikk jeg en god del nederst på magen, med det var nok fordi jeg plutselig fikk for mye fostervann.
Ente opp med hele 5 liter (normalt er det max 1 liter)fostervann, før de satte igang fødselen.[:'(]
Med siste jenta, fikk jeg ingen nye, men det strekkmerket jeg hadde fra før av( etter nr. 2), ved navelen ble litt lengre.

Strekkmerker er noe dritt!!![:@]

Nei, har vært gjennom to svangerskap, og magen er heldigvis like fin!!!![:)][:)][:)][:)] Men har fått noen få strek på rumpa..[:@] Ser de går bort etter hvert!

ORIGINAL: SynnøveH

I massevis fikk jeg! Begynte å få i uke 30 og til slutt så jeg ut som en solbrent zebra. Men det bryr jeg meg faktisk ikke om for magen min er ikke noe sexy uansett[:D] 

Strekkmerker får man hvis man har "feil" hudtype. Har du hud som ikke får strekkmerker, så trenger du ikke smøre deg med noe. Har du hud som får strekkmerker, så kan du smøre deg med hva som helst. Hjelper ikke. I hvert fall det jeg har fått vite av de hudfolka jeg har spurt.
Det samme har jeg hørt! Noen er dømt til  å få det uansett hvor mange kremer man smører på! Jeg har aldri smurt meg, har ikke ett eneste merke!

Mamma har født 5 barn - hun har ingen strekkmerker..

Etter EN unge har jeg falma sebra-skin på hele magen, og i dette svangerskapet kommer de jammen i sidene også[8|]

.. og så sier de jeg er prikk lik min mamma[8|][8D]

Huff eg har[:@][:@] På hele magen men slapp heldigvis unna dem andre plasser[:)]

har ikke vært gravid, å enda har jeg strekmerer[:'(][:(]
vokste så fort en periode da jeg var mindre å fikk strekkmerker[:@][:@][:@][&:]
så kan jo bare glede meg til jeg får en stor fin mage, som da sikkert blir "flamme lakert"menmen...

Back
Topp