Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: l£n£
Strekkmerker hva er det????[8|] åååå muligens det jeg har over HELE magen [:(]
ORIGINAL: Bitzyh
usj... fikk DE strekkmerkene jeg og![:'(] over nesten hele magen, på hoftene og ned til anklene nesten... KUUULT!
ser ut som en tiger!! skikkelig STYGGT! Jeg er fra før vant med en ja.... inn til nr perfekt kropp før, ikke tynn ikke tykk og GODT trent, og silkemyk hud! nå er det... disse disse og slapp hud som ligger rart på magen uansett hvor mye jeg trener magen og det som er... ødelagt som 20 åring..[:(]
ORIGINAL: SynnøveHDet samme har jeg hørt! Noen er dømt til å få det uansett hvor mange kremer man smører på! Jeg har aldri smurt meg, har ikke ett eneste merke!
I massevis fikk jeg! Begynte å få i uke 30 og til slutt så jeg ut som en solbrent zebra. Men det bryr jeg meg faktisk ikke om for magen min er ikke noe sexy uansett[:D]
Strekkmerker får man hvis man har "feil" hudtype. Har du hud som ikke får strekkmerker, så trenger du ikke smøre deg med noe. Har du hud som får strekkmerker, så kan du smøre deg med hva som helst. Hjelper ikke. I hvert fall det jeg har fått vite av de hudfolka jeg har spurt.