strekkmerker???

lillemolla

Gift med forumet
er det noen som har fått strekkmerker enda?? lurer på om det er lettere å få strekkmerker når en har født før, eller om det ikke har noen betydning?...grunnen til at jeg spør er at jeg har jo det ritualet hver dag for å forebygge( har strekkmerker fra før).har ikke fått noe enda(bank i bordet) så vi får håpe de holder seg unna[;)]

Har ikke fått noen enda, men det ser ut som det er på vei til å komme bittelite merke på puppene mine..hmm

hvordan merker men at de er på vei egentlig??? var i puberten da min dukket opp så husker ikke helt...[&:]

Jeg har noen sånne små streker på puppene, de synes nesten ikke , mulig det er små strekkmerker allerede,men jeg synes bare det ser ut som en begynnelse, litt vanskelig å forklare egentlig...

Huff - jeg er ikke lysten på strekkmerker. Slapp sist gang, men i går så jeg noe som så ut som akkurat det.... på siden av magen..... Føler magen har eksplodert de siste ukene, så det er kanskje ikke så rart......... men jeg vil ikke ha!!!![:o]

Strekkmerker er mitt store mareritt[:o] Livet går jo ikke under eller noe, men har absolutt ikke lyst til å ha mage med striper på! Fra dag en i graviditeten har jeg smurt og smurt, og skrubber mage, pupper og lår når jeg dusjer (det øker jo blodsirkulasjonen). Ikke at det er noen garanti, men hvis de kommer så har jeg i allefall prøvd å holde de unna[:)] Også blir jo huden veldig myk og fin av det, så føler meg jo mye bedre etterpå også! Mamma har ingen merker, så håper jeg arver skkurat det[:D]

Uff.. Strekkmerker ja. De er ikke noe særlig.
Har ingen på magen og håper det holder seg sånn,
men puppene mine er helt ødelagte. De var ganske store fra før,
så når de nå este opp i e-cup ble det nok litt for mye for dem.
Håper virkelig ikke det skjer med magen også. Ikke pent [:o]
Min mor har ingen, så kanskje jeg tar etter henne.
Håper virkelig det!!!

Har ikke fått noen enda. Håper de holder seg unna. Fikk ikke i forrgje svangerskap heller så jeg krysser fingrene.

Jeg fikk noen skikkelig stygge strekkmerker bare få uker etter at jeg ble gravid. Magen hadde ikke vokst engang [:@]
De sitter heldigvis langt nede, så de synes ikke så godt. Jeg har ikke fått noen flere enn de jeg fikk med en gang heller, selvom magen nå har blitt en god del større. Merkelig det her, håper jeg slipper unna de værste merkene midt på magen, men det kommer vel siden jeg tydligvis er disponert for det.... [:(]

Har ikke fått noen strekk merker enda men frykter at de kommer. Har noen fra puberteten på puppene såda har jeg jo annlegg for å få det. Men så kan jeg jo håp på at jeg er lik min mor, hun fikk ingen...

Back
Topp