Strekkmerker

JanneJenta78

Forumet er livet
Merket noe til strekkmerker ennå jenter?

Har ikke sett noe til mine ennå, men regner med de "gamle" dukker opp igjen om ikke så altfor lenge[:)]

Jeg fann mitt første på magen på mandag...[:(] Dette er rødt, så antar det er nytt. Nå har jeg litt strekk-merker fra før. Men hadde jo håpet at jeg skulle slippe det da, men den gang ei [:(][:(][:(]

Har på magen fra før, de har begynt å klø så regner med de strekker seg igjen og nye kommer og hilser på [8D][;)]

Ingen nye nei... har på lårene og puppene fra før.

Har noen på puppene og akkurat som tre kloremerker på undersiden av magen og bittelitt røde merker på sidehåndtakene!
Det dukker sikkert opp flere vil jeg tro...

De gamle på magen har blitt litt mer synlige,men kan ikke si jeg ser noe nye,men så ser jeg meg skjeldent under navelen..hihi[:D][:D]

Har noen små på ene låret etter det forrige svangerskapet, som nesten ikkje e synlig lenger, må se VELDIG godt etter for å se de. Også har eg mangen på den ene puppen etter en reaksjon på silikon implantat. Men de e ikkje så stygge de heller.. Eg tåler de.. [:)]

Da var jeg fått mine første strekkmerker på magen..Klødd fælt i lang tid...Spurt typen om han kunne se hva det var, da jeg ikke klarer å se meg selv nedenfor navlen...idag klarte jeg å se dem...jaja...var ikke så gale..

Jeg vet ikke om det er strekkmerker jeg har fått på puppene. Er rød/lilla, men ser nesten mere ut som blodutredelser :S Så vet ikke jeg.. VEt egentlig ikke hvordan strekkmerker ser ut helt jeg :S

ORIGINAL: vesla87

Jeg vet ikke om det er strekkmerker jeg har fått på puppene. Er rød/lilla, men ser nesten mere ut som blodutredelser :S Så vet ikke jeg.. VEt egentlig ikke hvordan strekkmerker ser ut helt jeg :S

Er sånn jeg har på puppene også, er ikke lange striper, men mer rød/lilla avlange "prikker". Kaller det for strekkmerker jeg, for noe har skjedd i huden der. Men syns faktisk det er mindre på puppene enn for noen uker siden, merkelige greier egentlig!

Back
Topp