Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
smører meg meg olje og krem flere ganger for dagen jeg også, men vet ikke om det hjelper, det gjelder å vente å se! hvordan oppdager man dem evt?røde?blå? jeg har helt panikk for dem:(
Uke 31 kom en liten prikk på magen.. Så kom et verdenskart på magen de neste 9 ukene [8D] Men fikk ingen på låra eller puppa så ser meg foreløpig fornøyd, hva dette svangerskapet måtte bringe tør jeg ikke tenke på [:D]
Jeg fekk strekkemerk i det første svangerskapet. va vel i uke 33-34.
Fekk ingen andre gang. å thb jeg ikke får noen denne gang. etter nr 2 så begynnte jeg me laser for å få di fjernet. fekk kun tid til å ta 2 ganger. så skal fortsete etter denne gang. det virka faktisk :)
e ei vennina så fekk alle strekkmerka under fødsel. Hu va så glad for hu ikke hadde fott noen hehe. men di kom.
er alt etter hva hud å slikt mann har. er jo mangen så får å mangen som ikke får.
eg fekk beskjed hos legen at da å smøra seg med for mykje krem kunne ha motsatt virkning.. en tørr hud får fortere strekkmerker. det viktigste va å drikke nok væske i løpet av dagen og bruke en mild fuktighetskrem 1-2 ganger daglig.. eg smørte meg heile forrige svangerskap å fekk en god del strekkmerker forda .-D men eg kunne kje brydd meg mindre då :-P det er bare ett bevis på den perfekte gutten som eg bar fram :-)å denne gangen den perfekte jenta :-)
Jeg har ikke fått noe enda. Håper jeg slipper unna, men tviler på at jeg er så heldig. Med førstemann fikk jeg noen på lårene og puppene (som nesten ikke synes nå). Er forberedt på at det dukker opp noen nå mot slutten, er større nå enn da jeg fikk førstemann. Selv om det hadde vært fint om magen hadde sluppet unna denne gangen også