Strekkmerker

mariew

Flørter med forumet
noen som har fått strekkmerker?! selv ser jeg etter hver dag for magen er så stram...når pleier dem å komme?

nei[:D]
men fikk ikke sist heller[:D]

så deilig da:) da er det håp for meg også da... ;) hmmm, gjør du noe spesielt for å unngå det?

Ingen her enda heller:D

Smører meg med body butter fra Body Shop etter hver dusj.

så heldige dere er da.. jeg har fått 3 strekkmerker jeg, og ser at flere er på vei..
men jeg bryr meg ikke så veldig mye om dem da.. :)

smører meg meg olje og krem flere ganger for dagen jeg også, men vet ikke om det hjelper, det gjelder å vente å se! hvordan oppdager man dem evt?røde?blå? jeg har helt panikk for dem:(

magen min er full i strekkmerker ! heldig du spm ikkje har altso :-P

Uke 31 kom en liten prikk på magen.. Så kom et verdenskart på magen de neste 9 ukene [8D] Men fikk ingen på låra eller puppa så ser meg foreløpig fornøyd, hva dette svangerskapet måtte bringe tør jeg ikke tenke på [:D]

Jeg har ikke fått noen på magen, men har fått tre stk på puppene... Resten kommer vel snart :(

Bruker de gamle ennå.

De kommer gjerne de siste to-tre ukene, leste jeg en plass[:)]

Jeg fekk strekkemerk i det første svangerskapet. va vel i uke 33-34.
Fekk ingen andre gang. å thb jeg ikke får noen denne gang. etter nr 2 så begynnte jeg me laser for å få di fjernet. fekk kun tid til å ta 2 ganger. så skal fortsete etter denne gang. det virka faktisk :)

Æ har ikkje fått strekkmærker!

Nån kan få det akkurat i begynnelsn a savngerskapet.
Nån får det akkurat i sluttn... Å nån får det bære åver natta, så e alle dær..

Men ikke alle træng å få det. Det e Hormonelt !

e ei vennina så fekk alle strekkmerka under fødsel. Hu va så glad for hu ikke hadde fott noen hehe. men di kom.
er alt etter hva hud å slikt mann har. er jo mangen så får å mangen som ikke får.

eg fekk beskjed hos legen at da å smøra seg med for mykje krem kunne ha motsatt virkning.. en tørr hud får fortere strekkmerker. det viktigste va å drikke nok væske i løpet av dagen og bruke en mild fuktighetskrem 1-2 ganger daglig.. eg smørte meg heile forrige svangerskap å fekk en god del strekkmerker forda .-D men eg kunne kje brydd meg mindre då :-P det er bare ett bevis på den perfekte gutten som eg bar fram :-)å denne gangen den perfekte jenta :-)

Jeg har ikke fått noe enda. Håper jeg slipper unna, men tviler på at jeg er så heldig. Med førstemann fikk jeg noen på lårene og puppene (som nesten ikke synes nå). Er forberedt på at det dukker opp noen nå mot slutten, er større nå enn da jeg fikk førstemann. Selv om det hadde vært fint om magen hadde sluppet unna denne gangen også

Fikk bare noen på puppene og litt på lårene/rompa sist, ikke fått noen enda nå tror jeg..

Ingenting, enno..
Men dei kjem jo ikkje heller. Neeeeeeeeeeeeida [:)][:)][:)]

Back
Topp