strekkmerker, igjen

hansine_

Glad i forumet
er det flere en meg som gruer seg til å se seg i speile om mårningen i frykt for å finne flere??
huff... trodde ikke jeg skulle bry meg noe om det men så feil kan man ta [:'(]

har fått litt på puppen, ikke så rart siden de har vokst ca 1 kg hver å lekker som en gammel kran [:D] hehe.. men de plager meg ikke, er liksom ingen som skal se der..
men de på lårene å rompa har jeg seriøse problemer med[:@] liksom på framsiden, ikke streker men prikker som bare kryper nedover og utover for hver dag, samme med de på rompa..

akkurat nå er det en positiv ting med at det er drit vær ute, slipper å kle av meg så folk kan se..
sambo sier at jeg må slutte tulle og at det ikke er så mye men det plager meg forde.. [:(]

er det noen her som har hatt men at de liksom har blitt mer og mer bort etter fødselen?

huff, denne skulle kansje vært under klage tråd da, sorry

har fått masse strekkmerker på rumpe, hofter og bryster.. men de plager meg faktisk ikke så mye. har litt rundt piercing hullet på magen min, så om jeg slipper å få noen flere er jeg fornøyd. smører meg flittig inn med baby olje der, og har hittils sluppet unna....

har foreløbig ingen på magen, det ville vært den veste plassen for meg å få på.. eneste er at navel percing hullet har på en måtte vrengt seg litt, så man ser det røde arr vevet, men det gjør ikke noe..

om jeg kan spørre er dere gått opp mye i vekt?

er vel gått opp 12 kg til nå.. men må innrømme at jeg gjør ikke noe for å forhindre det heller.. spiser maaaaaaaaaaaaaase snop å anner tull hver bidige dag [:)]

tror jeg har gått opp ca 13 kilo til nå. og her spiser jeg og koser meg med god samvittighet.. må da ha noe å amme og trene bort etter fødselen å[:D][:D]

hehe.. ja det er vel sant [:D]
håper bare man er like heldig som de som klare å amme av seg graviditets vekta [:)]

jeg har ikke fått noen strekkmerker ennå, men jeg har noen gamle da.... Gikk ned 20 kilo i fjor, så jeg hadde kanskje litt fleksibel hud ennå?? Nå har jeg gått opp de 20 kiloene igjen i svangerskapet, så nå begynner det å bli nok synes jeg!

Jeg har ikke fått strekkmerker enda, men de kommer nok. Har lagt på meg 10 kg, bruker fortsatt mine vanlige bukser og synes det er utrolig at jeg ikke har fått noen når mesteparten av kiloene er på magen...[8D]

Har ikke fått noe særlig med strekkmerker, men noen få er det blitt, å jeg gruer meg også til å se meg i speilet om det er kommet flere!
sist jeg var på kontroll hadde jeg lagt på meg 12 kilo... det er en måned siden. skal til jordmor i morgen å er veeldig spent på hva vekta sier denne gangen!

Jeg trodde tidligere at jeg hadde fått strekkmerker men det var vist noen gamle etter slanking sa en venninne, og man må dra i huden for å se dem..så jeg kan vel ikke klage på det nei. Ellers har jeg lagt på meg ca 8,5 kg til nå...noe som er nok syns jeg...skal jo av igjen etterpå...men er verken flink til å tenke på hva jeg putter i meg eller trene...har jo bekkenløsning, så aktivitet er det skikkelig dårlig med;(

eg fek veldig mye strekkmerker på magen med den første,de har isje gått vekk ,men de blir jo mildere med åra.har ikke fått noen nye nå.men eg slite litt me at låra mina har begynt å gå i sammen får jo gnagsår der jo!!!au au au[:@]

har gått opp 10 kg nå.

har ikke fått noen strekkmerker.Satser på de holder seg unna[;)]hehe..lagt på meg 6 kg.

godt å vite at jeg ikke er alene om å synes strekkmerker og extra kg er noe herk [:D]

Vil bare trøste og si at strekkmerkene blir mindre synlig etter hvert.
Fikk masse strekkmerker på magen under forrige graviditet pga. alt for mye fostervann....
og mageskinnet ble strekt max. Men merkene var ikke så ille noen måneder etter den lille
var kommet ut. Men håper jeg slipper nye strekkmerker denne gangen da.
Håper jeg ble "strekt" nok under forrige svangerskap[:D].

Jeg har ingen strekkmerker, fikk ingen forrige gang heller!
Til nå har jeg gått opp 6 kg, men ikke tenk på det, du kommer til å gå dem av deg. Nyt graviditeten din. Har en venninne som er helsekostfreak, og spiste bare sundt under hele svangerskapet- allikevel la hun på seg rundt 23 kg. Jeg tror ikke det avhenger så mye av hva du spiser, nyt deg selv!!!!

Back
Topp