Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Makan til kroppshysteri det ute.. Vær stolt av kroppen og hva den faktisk får til- å skape et lite menneske som i seg selv er et mirakel! Det burde vel overgå strekkmerker! Selv har jeg noe fra forrige og fått noen nye nå! Gjør meg ingen ting!Jeg fyller vel snart ut mine gamle strekkmerker fra tidligere vektoppgang. Har hud til 2 kg til, haha! Kjenner det ikke gjør meg så mye om jeg får fler, selv om magen hittil er urørt. Det er jo sånn det er å være normal kvinne, og de aller fleste bærer preg av å ha vært gravid når de har født. Skjønner det er vanskelig med alt mulig som fremstilles i media, men da er det bare å gå tilbake til urkvinnen og være åpen med deg selv og andre om hvordan kroppen skal og kan se ut etter en graviditet
Enig! Makan til kroppshysteri det ute.. Vær stolt av kroppen og hva den faktisk får til- å skape et lite menneske som i seg selv er et mirakel! Det burde vel overgå strekkmerker! Selv har jeg noe fra forrige og fått noen nye nå! Gjør meg ingen ting!
Hadde ikke så mye med utseende å gjøre at jeg skrev det. Ble bare litt forundret over at jeg inn strekkmerker på en plass hvor det ikke er strekk.