strekkmerkene..

Kaya

Forelsket i forumet
Når er det egentlig vanlig at stripen ned fra navlen og strekkmerkene begynner å lysne litt?.. magen har gått helt tilbake og lårene er også snart seg selv igjen, men merkene er så utrolig tydelige og de ser jo enda større ut nå som kroppen har gått tilbake til normal størrelse.. noen som vet?

ORIGINAL: sibo86

tror det kan gå ganske lang tid[:@] 1år kanskje...
jeg har begynt å ta solarium for at merkene skal bli mindre synlige og det hjelper heldigvis[:D]

solarium here I come[8D]

ORIGINAL: sibo86

tror det kan gå ganske lang tid[:@] 1år kanskje...
jeg har begynt å ta solarium for at merkene skal bli mindre synlige og det hjelper heldigvis[:D]

følte meg litt negativ her, men du burde faktisk vente en stund med solarium...en av kameratene mine(han er hudpleier) sa til ei anna venninne av meg med masse strekkmerker at det bare gjorde det verre...!?
men jeg aner ikke jeg...(må bare tilføye at han er veeeldig imot solarium siden det aldrer huden så veldig..heh..han sine ord, ikkemine...hehe....)

oh no[:(][:o]

ORIGINAL: Kaya

Når er det egentlig vanlig at stripen ned fra navlen og strekkmerkene begynner å lysne litt?.. magen har gått helt tilbake og lårene er også snart seg selv igjen, men merkene er så utrolig tydelige og de ser jo enda større ut nå som kroppen har gått tilbake til normal størrelse.. noen som vet?

når jeg hadde den store magen så jeg ingen strekkmerker...meeen..når magen trakk seg tilbake..så kom der noen til syne, merkelig at de er mer synlige når magenblir mindre egentlig...den brune stripen lurer jeg også pånår forsvinner...ikkenoefin....men  den forsvinner nok lenge før jeg tørr å vise noen del avmagen uansett...heh...

en ting er hvertfall sikkert... det blir IKKE bikini jeg kommer til å investere pengene mine på i år[;)][;)][;)][;)]
hehe.. heller en heldekkende badedrakt ja...

Sikkert bare jeg som er rar, men jeg har aldri vært så fornøyd med kroppen min som jeg er nå! Nesten litt stolt av strekkmerkene mine jeg, de er lissom et bevis på hva kroppen min har klart! Så jeg skal uten blygsel dra til byen og kjøpe meg en ny bikini når sesongen starter, og den skal jeg bruke hele sommer'n! [:)] [:D] 

Eneste jeg bekymrer meg for der i gården er ammeinnlegg... Jeg må jo pent bruke både store ammeinnlegg i ull, Chicco sine som suger opp væske og likevel lekker det gjennom genseren stadigvekk... Kanskje ikke like lekkert under en liten bikinitopp...

Back
Topp