Strekkmerka...;)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
E d nån som har fått strekkmerka her? Æ har itj fått nån i svangerskapet her enda,men regne me dæm kjæm etter hvert...har hørt d e arvelig å mamma har masse Har nån små nederst på magen fra dæm 2 første...men dæm vises knapt :)

Jeg har endel fra før , men synes noen jammen har blitt mer synlig nå , men bryr meg ikke , synes bare det er litt stas jeg XD

Æ har jo nån ifra mine to første svangerskap å bryr mæ itj om dæm æ eiller....glømme at dæm e der faktisk Mamma kalle sine for stolthetsstripa ;)

Jeg hadde ingen strekkmerker før fødselen sist..men så "sprakk" magen under fødselen og jeg endte opp med magen full av strekkmerker. Spørs om det er plass til flere strekkmerker på magen min!;)

Har ikke fått noen i mine første svangerskap og håper jeg sluppet unna nå og.

Fikk ikke med de to andre så håper jeg slipper unna denne gangen og

Trodde strekkmerkene mine hadde "forsvunnet" men ser jo nå at de er der allikevel. Har ingen over navlen men nå som navlen står høyt på magen så ble de plutselig veldig synlige  

Har verdenskartet i strekkmerker jeg. magen,rumpa,puppene, bak overarmene....
Så om noen flere finner seg en plass så værsågod :) 
Jeg bryr meg nada om strekkmerkene. De er en del av meg :)

Har ikke fått noe nye i dette svangerskapet enda så vidt jeg kan se:)

Fikk masse på magen sist men håper å slippe flere.. gikk lang tid før de ble til "å leve med"så nå som jeg neeeeesten ikke bryr meg har jeg ikke lyst på fler..sist var jeg også endel større hele meg så håper det kan være en årsak til at det ikke blir fler..at jeg er ferdig-sprukket likosm:) Men arvelig er det ja om en har arvet hudtype fra mor:) Det har jeg. 

Har noen fra tenårene, på hoftene. Men det gjør meg ingenting.
Tror ikke jeg har fått noen nye.

Jeg har hørt at strekkmerker er hormonellt, og da burde jeg egentlig vært et eneste stort strekkmerke nå....

JEg fikk noen få i mitt første svangerskap bare, ikke fått noen nye i de 3 andre :)

Mamma har få eller ingen strekkmerker, samme med søstrene mine, så vi har vært heldige!

jeg har fått på sidene, rundt navlen og noen få nede ved "trusekanten" ;)

Har ikke fått noen, krysser fingrene for at det holder seg sånn :) 

Strekkmerker? Det er jo tigerstripene mine som jeg har gjort meg fortjent til :)
Har ikke fått noen enda, men de kommer nok.

Har ingen strekk merker etter storesøster , med unntak av noen små på lårene, men denne gangen er magen ganske mye større frem til nå, så mulig de kommer etterhvert.. 
Selv om jeg krysser fingrene for at de skal holde seg borte 

Her har jeg ikke fått et eneste ett og har gjennomgått to svangerskap...så vi får se nå..mamma har fire barn og ingen strekkmerker så håper jeg følger henne.

Og hvis noen lurer på hva som er bra å smøre på strekkmerker- olivenolje, men en god olivenolje da, ikke sånn dritt man kjøper på dagligvaren...det skal hjelpe...men tror uansett det har mest med gener å gjøre og hvor fort og hvor mye man vokser.

Jeg har ikke noen flere enn de jeg hadde på kroppen fra før av,men jeg bryr meg ikke så mye om dem. Det er naturlig,så hvorfor "kjempe" mot de?!

Back
Topp