Streken under navel

Trinemor

Blir kjent med forumet
Er det flere som har fått den streken under naveln?
Er litt nyskjerrig, for noen mener at det er kun di som venter gutter som får en slik strek, og andre har sakt at di har hatt slik strek med jentene under svangerskapet..

I min reise rundt omkring internett så la jeg merke til at det var flere som sa at streken ikke kom før etter 6 mnd. Men det stemmer ikke på meg, er jo nettopp tippet 3 mnd

Hadde ikke noe strek når jeg bar på gutt, har ingen strek nå heller.

Jeg fikk jente sist og hadde den streken! Fikk den ganske tidlig.
Ei venninne av meg venter gutt. Hun er 35 uker på vei og har ikke fått streken ;)

hadde ingen strek forrige gang, da fikk vi gutt:) Har ikke sett noe til den enda så får se om den dukker opp:)

Jeg har fått streken og er 16+2 på vei :)

Jeg fikk gutt sist og fikk streken, men jeg husker ikke når den kom, husker bare at jeg syns det var stas
Ifølge ul venter jeg gutt denne gangen også, så da dukker vel streken opp etterhvert ;) Jeg har også hørt at det er bare gutter som får streken, men det stemmer vel omtrent like mye som alt annet av sånn "spådom" ;)

Jeg har ikke fått den enda, men fikk den ikke før veldig sent ved de to tidligere graviditetene heller.

det stemmer ikke! for jeg fikk en tydelig strek fra skambenet opp til ca brystbenet sist, og da fikk jeg jente:) Denne gangen har den allerede kommet, 16+4 idag og denne gang venter eg gutt <3

Hadde ikke strek sist jeg da jeg fikk gutt. Ikke sett noe til den nå heller;-)

Jeg hadde strek sist, fikk gutt. Men den kom ikke før senere i svangerskapet.
Har ikke sett noe til den denne gangen enda.

Jeg har ikke fått den til nå i alle fall. Fikk den heller ikke sist, og da var jeg gravid med gutten min :)

Jeg har gutt og jente fra før og har aldri hatt noen strek, ikke har navlen poppet ut heller. :-)

Takk før svar, arti å hør førskjellige meininge om den der streken

Er vell egentlig uansett 50/50 på det der, sånn som alle andre kjærringråd.. Blir spennende å få se i desember om lillegull vil vise seg fram..

ingen strek på plass nå... streken kom etter fødsel v forrige svangerskap. fikk da en pjokk:)

Har ikke hatt den i noen av mine svangerskap - og jeg har 2 jenter og 2 gutter - og venter jente igjen...

streken er begynt å komme her, i uke 14 :)

fikk gutt sist hadde streken under navlen, den kom etter fødselen. å det sies at de som venter jente får streken hele veien over navlen og ned... å har anntydning til streken hele veien denne gangen, men har ikke ville vite kjønn på ul denne gangen...

Back
Topp