Strawberry Daquiri

Julie*Lucas

Forumet er livet
Noen som har en god oppskrift?[:D] Skal ha noen venninner over her i morgen, og tenkte å lage det.

Dytt

Oh, som jeg skal nyte en daquiri i sommer. [8|]

ORIGINAL: lille_blomst

mine venninner bruker bare sprit, isbiter og sånn jordbær essens (sånn tykk). men jeg synes kanskje smaken blir litt kunstig. den man kjøper ute er mye friskere. så jeg følger spent med i tråden her nå ;)

Hvor får jeg tak i det?[8|]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Frozen strawberry Daiquiri

4 cl lys rom
2 cl jordbærsirup eller jordbærlikør
saften av 1/2 lime
4-5 friske eller frosne jordbær
isbiter

Denne skal jeg lage når jeg feirer bursdagen min på lørdag [:D]

samme vi har brukt,NAMNAM[:D][:D][:D]

Kjøp fryste jordbær i butikken.Det finner du i frysedisken. Da blir de best. Gleder meg til sommeren, jeg..!!![;)]

jeg bruker en sånn miks på stooor flaske du får kjøpt feks på meny.. koster ca 80 kroner.. om den ikke er dyrere nå da.
så har jeg vodka oppi.. jordbær - ferske er best - og isbiter.. kjører det i blenderen - voila!

ORIGINAL: Julie*Lucas

mine venninner bruker bare sprit, isbiter og sånn jordbær essens (sånn tykk). men jeg synes kanskje smaken blir litt kunstig. den man kjøper ute er mye friskere. så jeg følger spent med i tråden her nå ;)

Er du på lagunen så har de på den alt mulig rare butikken vis a vis obs, ellers så pleier de ha på slike butikker som f.eks Meny.

På bunnpris selger vi daquiri drink mix. [:)]

ORIGINAL: S_C

Er du på lagunen så har de på den alt mulig rare butikken vis a vis obs, ellers så pleier de ha på slike butikker som f.eks Meny.

Takk for tips! Da tar jeg turen til Lagunen i morgen[:D] Aldri tenkt på å gå der egentlig, så det var flott du tipsa meg!

Back
Topp