STRATOS

SiBeL

Gift med forumet
Går det bra med deg og Dino[:D][:D][8D][8D]?
Klem fra oss[;)]

[:D][8D]dytttt

Jo det går bedre nå....
Men tror du ikke at ungene har rukket å bli forskjølet da???
Det er det ene etter det andre.
Først hadde lillebror kolikk, så ble han syk, så fikk storebror omgangssyken,
og så fikk storebror og jeg kraftig halsbetennelse og nå er de to begge syke igjen....
Får jo aldri fred her....Masse nattevåken og sutring/grining fra ungene....
Dino får jo ikke sove av den tette nesa si. Han føler han blir kvalt (får jo ikke puste gjennom nesen) og han våkner så og si hele tiden.
Men imorgen skal jeg og søstra mi til danmark(svipptur) UTEN ungene
Spørs og jeg blir med på returen da...[8|] [8D]

Ellers går det i et her hjemme...Og det er så vidt jeg rekker å gjøre noe.
Rekker så vidt å stikke innom bv for å oppdater meg raskt, men rekker sjeldent å skrive.

Hvordan er formen hos dere da??
Du er ikke så ofte her... Har du endelig fått deg et liv?[8D]
Ser at Kenan nesten er 5 mnd gammel....WTF????
Så fort det går[:o]

Suss og klem tilbake forresten 
[:D]

Hahahahhahaha hadde jeg vært deg hadde jeg faen ikke blitt med på returen[8D][8D]men det høres digggggi ut med tur til danmark.GOD TUR!!!!!!
Jeg var i kjøpenhavn for to år siden i desember og det var skikkelig koselig! Vi skal forresten reise til tyrkia den 10.desember[;)]Gleder meg sinnsykt! Skal være der i tre uker[:D][:D]

Litt dumt at ungene er syk for tiden[&o]Slitsomt for deg! Kenan har vært syk en gang og det var et helvete for meg[:-]Han hadde vondt i halsen og var skikkelig forskjøla[:-]Hadde flippet om jeg hadde to syke unger,dakar stratos[:D]

har heller ikke så veldig mye tid til bv lenger,synes at det var kjekkere før[:D]Ja,jeg har fått meg et vidunderlig liv[8D]Et liv uten bv[:)]Rekker heller ikke å svare så mye her inne,stikker innom leser noen av innlegene og stikker ut igjen[:)]inn og ut[:D]

Ellers går det veeeeeeldig bra med oss[;)]Kenan er blitt stooooor ja,søren så fort det går[:)]Snart 5 mndr ja[;)][;)][;)][;)][;)]Helt Utrolig!!!!!!!!

se på disse dansende inekkene då[:D][:D][:D][:D][:D]

go tur til Danmark!!

Iiiiiiihhhhhhaaaaa

misunner deg skikkelig!!

Back
Topp