Strandet i Danmark - Oppdatert 13.10

Kaoleena

Elsker forumet
Vi er på vei til Tyskland for å reparere air conditioningen på bilen vår (en del penger å spare på det, ja... [8D]) Men nå har vi altså strandet midt i Danmark med motorhavari... [&:] Ikke mye moro... Heldigvis kan det se ut som om det ordner seg med videretransport av bil og leiebil for oss gjennom et Falck medlemsskap... Forsikringa dekker ingenting utenom å frakte bilen til nærmeste merkeverksted... [:@] Hva er vitsen med å betale en årlig premie på 11.000,- om den ikke dekker det når vi trenger hjelp... [8|]

Uhellet skjedde i går kveld, så nå sitter jeg på et hotell midt i skauen i Hobro... Lite å finne på her, ja... [&:]
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Da er vi kommet oss til svogeren min i Nederland... Bilen står fortsatt i Danmark [&:] Den skal bli hentet av verkstedet i Tyskland i dag eller i morgen... Dette blir en lengre utenlandstur enn vi hadde regnet med, bilen skulle liksom ha vært levert på verkstedet i dag morges [8|] Det positive oppi alt dette, er at de som skulle fikse air conditioningen også kan fikse motoren vår [:)]

Likte ikke helt å kjøre fra bilen i Danmark, men vi håper at ting ordner seg nå... (Dyrt blir det nok uansett, men foreldrene mine har sagt at de vil stille opp for oss økonomisk [:)])

nei så fantastisk kjedeli =(

Man må ikke glemme å lese det med liten skrift[&:]

Utrolig kjedelig er det nok iallefall. Håper dere kommer dere hjem fort da[:)]

Åh så kjedelig![:@]

Håper det blir bra til slutt[:)]

Så snilt av dine forldre å stille opp[:)] Godt med en liten ferie og da[:)]

Det ordner seg for snille piker!
Håper dere har det fint i Nederland, tross alt [:)]

Back
Topp