Stram og hard mage

Frk.meg

Betatt av forumet
Hei! Gikk en trilletur med min førstefødte i stad og merket at jeg fikk hard og stram mage i oppoverbakkene. Flere som har oppleved dette?

Luft i magen kanskje? :)

Ja! I går kveld var den steinhard! Hadde ikke luft eller treg mage, men til tider litt mensensmerter. Jeg antok at det var muskler som jobbet og livmora som strekker :p

Jeg merket godt at det strakk i magen under trening i dag! Gikk over så fort øvelsen var ferdig :) har merket det litt på jobb også, om jeg løfter noe tungt. Akkurat som magen stivner til og ikke vil bevege seg

Jeg merket godt at det strakk i magen under trening i dag! Gikk over så fort øvelsen var ferdig :) har merket det litt på jobb også, om jeg løfter noe tungt. Akkurat som magen stivner til og ikke vil bevege seg
Ja samme her. Gikk over så fort jeg var fremme. Ja den blir helt stiv og hard. Rare greier

Høres jo akkurat ut som kynnere, men de kan jo ikke merkes så tidlig da :p

Høres ut som kynnere, ja. Man kan visst få det veldig tidlig, spesielt om man har vært gravid før. :) Håper jeg slipper unna mye kynnere denne gangen. Husker ikke hvor tidlig jeg fikk det sist, men det var tidlig! Maaange ganger daglig i flere måneder. Kjedelig og ubehagelig, men hadde et veldig lett svangerskap utenom det, så burde vel egentlig ikke klage. ;)

Jeg tror også jeg har kynnere når jeg stresser, men har tenkt at det er alt for tidlig. Er gravid med nr.3 så kanskje det stemmer :)

Høres ut som kynnere, ja. Man kan visst få det veldig tidlig, spesielt om man har vært gravid før. :) Håper jeg slipper unna mye kynnere denne gangen. Husker ikke hvor tidlig jeg fikk det sist, men det var tidlig! Maaange ganger daglig i flere måneder. Kjedelig og ubehagelig, men hadde et veldig lett svangerskap utenom det, så burde vel egentlig ikke klage. ;)
Så man kan få det så tidlig ja. Var bare den ene gangen da jeg trilla vogna i bratt bakke. Ikke turt å prøve igjen. Vil ikke trigge det. Hehe. Tusen takk for svar ;)

Jeg hadde også mye forrige svangerskap, men fra uke 18 ca. Trodde jeg fikk det for noen dager siden, men etter en runde på google fant jeg ut at det måtte være for tidlig. Livmoren er jo på størrelse med en appelsin, da kan vel ikke hele magen stramme seg? Eller?

Jeg hadde også mye forrige svangerskap, men fra uke 18 ca. Trodde jeg fikk det for noen dager siden, men etter en runde på google fant jeg ut at det måtte være for tidlig. Livmoren er jo på størrelse med en appelsin, da kan vel ikke hele magen stramme seg? Eller?
Det er jeg faktisk usikker på. Husker ikke hvordan det var i starten. Du får få en orgasme og se om det skjer igjen, haha! ;)

Back
Topp