Stram mage

Elle

Glad i forumet
Marsboerne2017
Når jeg gjør noe eller går så blir hele magen stram.. Litt ubehagelig men stikker ikke.. Er hele magen og ikke bare der baby er... Flere med Sånn? Hvorfor gjør den det?

Høres ut som kynnere :) Livmoren øver seg til rier/fødsel, det er helt normalt :) Jeg har MYE kynnere, daglig (tredjegangs), mest når jeg slapper av eller har full blære ;)

Oi.. Aldri kjent igjen det jeg! Men det er hardt fra puppa og ned.. Og ikke i tak.. Men hele tida når jeg står omtrent.... Hmm

Det er Kynnere og helt normalt slik som de andre skriver. Førstegangs pleier ikke å kjenne noe til dette,men har du født før vil man kjenne det bedre. Kommer ofte i forbindelse med aktivitet eller rett etter. :)

Hadde det sist og.. Men alltid trodd Kynnere var mer "krampete" ;-) men da er det det da.. Hmm..

Hadde det sist og.. Men alltid trodd Kynnere var mer "krampete" ;-) men da er det det da.. Hmm..
Jeg har ikke krampete hvertfall :) Her trekker alt seg sammen og strammer til skikkelig. Det holder seg sånn en god stund før det sakte slipper opp litt og litt :)

Back
Topp