Stram mage konstant?

AnneCh

Betatt av forumet
Junibarna 2015
Føler jeg går å strammer magen konstant, klarer ikke slappe av i mageområdet.. Holder liksom magen inne uten å ville det, er dette normalt? Trodde kynnere kom og gikk, men dette har vart konstant i to dager nå... Slipper ikke taket... Noen som kan berolige?

Jeg hadde det slik i hele går. Lå nesten på sofaen hele dagen, for da kjente jeg det ikke så godt. Jeg regna med det var magemusklene som strakk seg, eller luft eller noe jeg da, for jeg tror ikke jeg har hatt kynnere enda:confused: Er ikke så lett å vite hva alt er når man er førstegangs altså!:p Men jeg spurte ei venninne som har vært gravid, og hun sa det var normalt...Men hvis du er veldig usikker, ville jeg tatt kontakt med lege/føden eller noe. Bedre å spørre en gang for mye!

Kynnere slipper taket etterhvert.
Jeg har selv begynt å få noe kynnere, men det har ikke vært konstant.

Kan det være luftplager?

Det føles litt som jeg er halvveis i en sit up hele tiden....... Veldig rart....

Jeg hadde det sånn for noen dager siden pga luftsmerter. Men det kan jo også være pga magemusklene flytter på seg :) Er nok ikke noe å være redd for, sålenge du ikke har smerter.

Kynnere kommer å går, og er ubehagelig men ikke vondt. Kjennes litt ut som man strammer magemusklene alt man klarer :p

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Back
Topp