Straks legetime!

Førstelykkemor

Blir kjent med forumet
Skal til legen om en time etter å ha vært sykemeldt en uke nå.. Spent på hva som skjer videre! Kjenner kroppen ikke er klar til å være hjemme frem til fødsel, for tidlig for meg..

Blir så rastløs her hjemme, men er lite flink til å gjøre ting i hjemmet! Mye flinkere til å tilbringe dagene på IKEA og slikt, det blir dyrt i lengden.

Sent from my GT-I9305

Lykke til =) Hvorfor er du s-meldt? Jeg har vært s.meldt siden uke 5+6. Kom meg ikke tilbake etter ferien, og belager meg på å måtte være ut svangerskapet. Har ekstremkvalme og får intravenøst.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg ble sykemeldt fredag pga blødninger. Løfter tungt og løper hele dagen, så det ble ikke aktuelt videre.

Ble satt på avventende sykemelding, kan jobbe men ikke med det jeg vanligvis gjør. Så snakket med sjefen isted. Da var det snakk om endring på arbeidstidene grunnet dette også. Jobber 7-15/8-16 alle dager utenom en, regner med å bli satt på 10-18/11-19 nå.

Er så forbanna at jeg nesten spyr. Tonnevis av ting jeg kan gjøre i vanlig arbeidstid, føler de bare er vanskelig. Så nå er vurderingen om jeg orker dette. Sinnet mitt skriker at jeg bare skal sykemelde meg helt!

Sent from my GT-I9305

Jeg ble sykemeldt fredag pga blødninger. Løfter tungt og løper hele dagen, så det ble ikke aktuelt videre.

Ble satt på avventende sykemelding, kan jobbe men ikke med det jeg vanligvis gjør. Så snakket med sjefen isted. Da var det snakk om endring på arbeidstidene grunnet dette også. Jobber 7-15/8-16 alle dager utenom en, regner med å bli satt på 10-18/11-19 nå.

Er så forbanna at jeg nesten spyr. Tonnevis av ting jeg kan gjøre i vanlig arbeidstid, føler de bare er vanskelig. Så nå er vurderingen om jeg orker dette. Sinnet mitt skriker at jeg bare skal sykemelde meg helt!

Sent from my GT-I9305
Kan de endre arbeidstiden din? Det hadde jeg ikke godtatt. Er du tydelig i dialogen på at du mener at dette ikke er beste løsning for at du skal holde deg i arbeid?

Vi skal sitte oss ned og prate skikkelig i morgen, avtale slikt over telefon blir håpløst! Tenkte jeg skulle ringe handel&kontor på forhånd og se hva de visste, men de er selvfølgelig borte ut uken på arrangement.

Sent from my GT-I9305

Back
Topp