Straks jobbintervju...Oppdatert

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Jeg har funnet frem alle attestene mine, skrevet ny cv, tatt med litt info ang studiet jeg går, tatt med karakterutskrift fra VGS og høyskolen.. OOOOooooooooooooooooog jeg har skrevet ut alle karakterene mine fra kurset jeg nå går, for å ha noe å slå i bordet med.

(og får å skryte litt.. det er tre 6'ere og to 5'ere...[:D][8D])

Jeg har bestemt meg for hvilke klær jeg skal ha på meg, og jeg har planlagt et par gjennomtenkte "fraser" jeg skal lire av meg...

Kryss fingrene for at de ser potensiale i meg, og tør å satse på meg selv om jeg bare er halvveis i utdannelsen min.[:)]

Forresten.. spm var egentlig.. Noe jeg mangler?? Eller har glemt å tenke på??[:D]

-------------------------------------------

Tja.. det gikk vel egentlig så bra som det kunne gått. Men jeg tviler jeg får jobben, siden det helt sikkert kommer til å søke folk som har bedre/mer utdanning og er mer erfarne enn meg.
Men jeg tror jeg fikk gitt et godt inntrykk, og da er jeg kanskje aktuell senere en gang!
Jeg gav iallefall beskjed om at det var der jeg ville jobbe...[8D]

Høres ut som du er godt forberedt:)
ville kanskje forberedt meg på spørsmål de kommer til å spørre deg om? og forberede spørsmål du vil spørre de om...

ORIGINAL: Nøtta

ville kanskje forberedt meg på spørsmål de kommer til å spørre deg om? og forberede spørsmål du vil spørre de om...

Jeg har hatt jobbintervju selv (som arbeidsgiver), pluss at jeg leste kjapt igjennom en link jeg fikk her tidligere. Har "øvd" litt...[8D] Men er litt redd for å se formye på spørsmål også, da jeg har dårlig erfaring med "planlagte svar"[8D][:D]
Neida.. jeg er vel så godt forbredt som jeg kan bli. Beveger meg jo på ukjent terreng her, siden jeg har null erfaring på dette området, så jeg er svært spent på hva jeg har i vente!

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Jeg har hatt jobbintervju selv (som arbeidsgiver), pluss at jeg leste kjapt igjennom en link jeg fikk her tidligere. Har "øvd" litt...[8D] Men er litt redd for å se formye på spørsmål også, da jeg har dårlig erfaring med "planlagte svar"[8D][:D]
Neida.. jeg er vel så godt forbredt som jeg kan bli. Beveger meg jo på ukjent terreng her, siden jeg har null erfaring på dette området, så jeg er svært spent på hva jeg har i vente!

Det er bra:)
bare svar ærlig på spørsmålene, de spør ofte samme spørsmål flere ganger for å sjekke troverdigheten...
Lykke til a!

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Det er bra:)
bare svar ærlig på spørsmålene, de spør ofte samme spørsmål flere ganger for å sjekke troverdigheten...
Lykke til a!

Tusen takk!! *spent og dritnervøs*[&o][:D]

Så spennende da. Masse lykke til. håper du får jobben[:)]

Spennende! Hva slags jobb???

Du har vel bedt om søkerliste så du kan "sjekke ut" de andre[;)][:D]

X alt for at du får den[:D] håpe er det så lenge du ikke har fått svar......[;)]

ORIGINAL: reimaTURBOtec

Spennende! Hva slags jobb???

Du har vel bedt om søkerliste så du kan "sjekke ut" de andre[;)][:D]

På et regnskapskontor.
Søkerliste?? Bruker man å lage det?? Jeg var uansett den første som ble intervjuet, fordi jeg har vært i kontakt med dem før. Fristen er ikke før den 12 juni da...

Back
Topp