Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venninnen min oppførte faren til barnet som "ukjent". Grunnene til dette var narkotikabruk, brydde seg ikke, og litt andre grunner. I dag lever hun sammen med sin datter og hennes kjæreste, som skal føres opp som barnets andre foresatte.
Det var ikke straffbart å føre han opp som ukjent.[/quote
fantastisk at han vil bli oppført som hennes far,men håper samtidig at de er ærlige overfor barnet i henhold til hvem som er biologisk far.
Ja. De har fortalt meg at det skal de være.fantastisk at han vil bli oppført som hennes far,men håper samtidig at de er ærlige overfor barnet i henhold til hvem som er biologisk far.
ei venninne av meg ville ikke oppgi navnet på barnefaren og NAV sa da at de kom til å stoppe alle stønader dagpenger o.l til hu kom med ett navn...
Siden hun var avhengig av penger derfra så oppga hun det, bf nektet, og NAV kjørte sak mot han, så han måtte vedkjenne seg farskap når ungen var 2 år.
Aner ikke om dette er noe de har lov til, men det var nå slik de løste den saken