str på seng

Fjolsy

Gift med forumet
jeg har lyst til å kjøpe en ny seng til oss nå og har sett en kjempe fin seng på ikea.
den har nattbord inne i selve sengestammen på en måte, kjempe praktisk til lite soverom.
eneste ulempen er at det kun finnes i 160, vi har 180 fra før så er redd den blir liten...
hvilken str har dere på sengene deres? tror dere denne blir liten?

HAR 180, kunne ikke hatt mindre,

ORIGINAL: Sanka

150*200 har jeg og den er stor å god for oss to hvertfall [:D] vi føler ikke vi liker oppå hverandre da hele natta. har god plass å boltre oss i. [;)][:D]  men så er jo ikke vi vant med å ligge i større seng heller da [8|][:D]

jeg tror heller ikke det blir så liten plass, men har du snuppa oppi der sammen med dere noen ganger da. tenker litt at det er dumt å ha en seng som ikke passer alle tre[:D]

vi har 180 * 200. Stoor seng.

Men skal pusse opp soverommene, og vi tar det minste og barna får det største, så kjøper vi seng fra ikea 160...
vi får se det romantiske i det[;)][;)][;)]

ORIGINAL: suprAnirac

Men skal pusse opp soverommene, og vi tar det minste og barna får det største, så kjøper vi seng fra ikea 160...

kan jeg spørre om hvilken seng dere skal kjøpe?

Vi er to STORE folk.. vi har 160 seng, og klarer oss fint..

(bortsett fra når jeg er på mitt mest høygravide og gretne - men da ville jeg helst hatt en 2x2meter seng helt for meg selv, eller no sånn[8D])

ORIGINAL: Tyren85

ORIGINAL: suprAnirac

kan jeg spørre om hvilken seng dere skal kjøpe?

Har ikke bestemt meg helt enno. De hadde jo så mye å velge mellom.

En ting er sikkert. og det er at vi velger med en slik bunn at vi kan regulere hodeenden.
Jeg elsker å se tv på senga nemmelig[;)]

Back
Topp