K Kaizer Forumet er livet 3 Feb 2011 #3 ORIGINAL: Gitte__ Nei[:)] Og da er den oppgitt i "kroppsstr."? Hvordan skal jeg vite forskjellen...? Står det 50/52 - er det da hodestr. eller kroppsstr.? [8|]
ORIGINAL: Gitte__ Nei[:)] Og da er den oppgitt i "kroppsstr."? Hvordan skal jeg vite forskjellen...? Står det 50/52 - er det da hodestr. eller kroppsstr.? [8|]
I Imogene Forumet er livet VIP 3 Feb 2011 #4 Et eks: I vår NameIt-lue står det 92/98-1,5-3 years. Størrelse + alder, altså. I Reimaen står det kun i cm; 50. Står det 50/52 er det hodestørrelse - omkretsen. Tilsvarer ca. 2 år (veldig individuelt, da). [:)]
Et eks: I vår NameIt-lue står det 92/98-1,5-3 years. Størrelse + alder, altså. I Reimaen står det kun i cm; 50. Står det 50/52 er det hodestørrelse - omkretsen. Tilsvarer ca. 2 år (veldig individuelt, da). [:)]
Gitte__ Forumet er livet 3 Feb 2011 #5 ORIGINAL: Kaizer ORIGINAL: Gitte__ Nei[:)] Og da er den oppgitt i "kroppsstr."? Hvordan skal jeg vite forskjellen...? Står det 50/52 - er det da hodestr. eller kroppsstr.? [8|] Det er hodestr ja. I noen står det 1,2,3 osv. Det er år. Men noen har str 86, 92, 98 osv[:)]
ORIGINAL: Kaizer ORIGINAL: Gitte__ Nei[:)] Og da er den oppgitt i "kroppsstr."? Hvordan skal jeg vite forskjellen...? Står det 50/52 - er det da hodestr. eller kroppsstr.? [8|] Det er hodestr ja. I noen står det 1,2,3 osv. Det er år. Men noen har str 86, 92, 98 osv[:)]