Str på klær nå ?

3 stjerner

Flørter med forumet
Karoline er ei slank og nett frøken.Så er ikke alle typer klær som passer til henne.Bruker for det meste str 104 ,men er noe som passer i 98 også.
Går mye i smale dongeri og tights.
Er også veldig glad i kjoler og tunika selv da [;)].
Noen tips om gode/kule nettbutikker?

Her ¨år det i størrelse 98. Eg fattar ikkje korleis me skal få buksene til å henga på han når han sluttar med bleier! Han er ikkje spesielt tynn no, men smal.

Litt 98, mest 104. Han er, og har alltid vært, en liten spurvunge, hehe.... Er ikke mye ekstra på den kroppen, men så er han jo aktiv til tusen også da. [:)]

98/104. Han er nesten en meter lang, men ganske tynn/slank[:)] Bukser(ikke joggebukser) i 104 er litt store, mens gensere er passelige, så han er kanskje litt lang i overkroppen?[:)]

ORIGINAL: LilleS

98/104. Han er nesten en meter lang, men ganske tynn/slank[:)] Bukser(ikke joggebukser) i 104 er litt store, mens gensere er passelige, så han er kanskje litt lang i overkroppen?[:)]

samme her :)
kjøper klær til henne i 110 da..
passer mye av det og.
buksene bretter vi opp litt :)
frøkna er 97 cm

Her er han 101 cm og veier 16kg, ingen tungvekter med andre ord [8D]
Han er er lang i overkroppen så nå har jeg begynt å kjøpe gensere i 110, 104 blir faktisk litt knapt. Bruker 104 i bukser men kan også bruke 98 hvis de er lange nok[:)]

Ine Marie er rundt 100 cm nå og 13-14 kilo tror jeg! Her går det meste i 110 nå! [:)]

Det går i str. 104 og noe i 110. Vi kjøper 110 når vi kjøper noe nytt. Han er nesten 18 kg og 105 cm.

Mine bruker str 98 i bukser og 104 i gensere.
De er veldig tynne og lave begge 2 [;)]

Her bruker ho alt fra 98 til 104. Det i 104 er som regel litt stort, men funker liksom.[:)]

frøkna her bruker 104-110... noen ting i 98 også. men da er de sykt store i str... 

ho er 99cm lang og veier 13,8...

Her går det i 98 og 104. Kommer i grunn litt an på hvor vi kjøper klærne. Mye av det i 104 som er litt for stort og noe er helt passe. Ho går som regel i kjole og tights. Ei lita jente jente :)

Noe i 104 men mest i 110

Back
Topp