Str på bleier?

Lillemor1

Elsker forumet
Bleiene har begynt å lekke om natta,så han er våt hver morra. Er ikke noe galt med passformen er bare at han tisser så mye at bleiene ikke har nok suge-evne. De passer helt perfekt i str. Hvis jeg går opp en str vil de da bli for store så de lekker? Suger den mer i en str større? Lukas er ganske tynn, hva slags bleier og hvilken str bruker dere andre med tynne/slanke barn? 

syns pampers passer bedre til slanke barn enn libero....
vet ikke hvilket merke du har nå?

Du kan jo prøve en større størrelse,og hvis det ikke funker så venter du med å bruke de[;)]

Vi fikk et tips om å bruke up&go om natta, funka her iallefall![:)]

ORIGINAL: Lillemor1

Bleiene har begynt å lekke om natta,så han er våt hver morra. Er ikke noe galt med passformen er bare at han tisser så mye at bleiene ikke har nok suge-evne. De passer helt perfekt i str. Hvis jeg går opp en str vil de da bli for store så de lekker? Suger den mer i en str større? Lukas er ganske tynn, hva slags bleier og hvilken str bruker dere andre med tynne/slanke barn? 

jeg bruker en str. større på natten...
Angelica er også slank,bruker libero comfort-fit på natten.up&gp på dagen

Bruker pampers, har alltid gjort det. synes Libero ble litt klumpete til han. Får prøve en str større evt sånn up & go type, his ikke så får jeg prøveåbruke Libero på nettene, spiller jo ingen rolle om de er litt klumpete da. Spørs om ikke de up &go blir litt for slakke rundt magen men for gjør et forsøk[:)]

Back
Topp