Str. på badebleie ..

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Så på ica at de hadde fra 7 kilo og oppover tror jeg.. Men har de mindre enn det?
Tenkte oss i svømmehallen i dag, og snuppa er jo ikke så stor enda [8D] Men hvis ikke de har mindre så sier jeg ho veier 7 [;)][:D]

De selger badebleier som kan brukes omigjen og omigjen i badehallen her. De er i mindre str mener jeg. [8D] Koster vel 150 kr, men da har man jo. [:)]

Okei, da år vi satse på sånnei da[:D]

Snuppa bruker de gigableiene ja, fant ikke noe annet og kontaktet de som driver babysvømmingskurset og de sa at neida, de minste bruker også fint 7kg bleiene.. Krysser fingrene hver gang at hun ikke gjør noe stort jeg da for det kommer til å renne rett ut..[8|]

Vi har badebleier som går fra 3-6 kg. Kjøpt de på Rema. Har ikke brukt de, da vi på babysvømmingen kun bruker badebukse som vi har kjøpt på lindex med "snurping" i siden, men ser at noen svømmehaller krever badebleie.

Både rema og ica fører den minste størrelsen på 3-6 kg. Kjøp heller den fra 7 kg, da får du kanskje brukt alle, vi må nesten kaste hele pakka som vi kjøpte på 3-6kg. [:D][:D]

Name-It har fra 4 kg og oppover[:)] 98 kr[:D]

Kjøp heller badetruse Ca 150 kr for barnet flyter bedre og får beveget mer på seg.. Har mye mer utbytte av bassengturen.. Det er det de anbefaler på babysvømming;)
Lykke til og kos dere masse i vannet!! Snuppa her digger det og dykker masse!!

Kjøp heller badebleiebukse på apoteket 149,- , fra 7-12 kg- kan brukes om og om igjen og passer bedre enn badebleien fra 7 kg. Men badebleier i xs selges på Rema

ORIGINAL: SnøBia

Kjøp heller badebleiebukse på apoteket 149,- , fra 7-12 kg- kan brukes om og om igjen og passer bedre enn badebleien fra 7 kg. Men badebleier i xs selges på Rema

på cubus koster de bare ca 80 kr[:)]

Back
Topp