Str på ammebh

MM88

Glad i forumet
VIP
Det var disse ammebhene da [&:] Tenkte å kjøpe et par som ikke er så dyre på hm sine sider, også kjøpe flere etterhvert når det har stabilisert seg litt. Bruker 80C nå, burde jeg bestille 80D eller 80E da ? De sier at man skal gå opp en str, men det er sånn at 80C er på grensa til for lite nå. Også må man ha plass til ammeinnlegg osv også.

Ville tatt e-cup jeg, kanskje du kan gå ned til d-cup etter noen md. Er jo veldig individuelt, men de blir ganske STORE i starten.

Jeg har kjøpt 2 av de typene uten spiler på h og m, og jeg ville prøvd de vist jeg var deg =) Jeg bruker vanligvis 80 c i deres bher men kjøpte ammebhene i 85e og egt var de litt små oxo,men gikk ikke høyere i cuppen.. [;)]

Da bestiller jeg E tror jeg. Har hørt at de blir store i starten, men litt vanskelig å se hvor seg hvor store liksom [&:] Var de uten spiler jeg tenkte å bestille [:)]

jeg skal kjøpe litt flere etter fødselen hvertfall,aner ikke hvor store puppane blir jeg:S men har selv kjøpt 85c trur jeg det var på hm,uten spiler:) men det er slik dem passer no,så må nok ut på shopping senere:)

Lurer på om jeg må innom butikken selv snart. Må inn i spesialbutikk pga store bryster fra før av.

ORIGINAL: Nnem*høygravid*

Lurer på om jeg må innom butikken selv snart. Må inn i spesialbutikk pga store bryster fra før av.

Føler det er påtide her også. Vil ha et par klare til å begynne med vertfall, og det begynner å haste litt [&:]

jeg er såå mongo på sånn...
Jeg bruker 85DD nå, hva bør jeg ha da??

ORIGINAL: Enirdna

jeg er såå mongo på sånn...
Jeg bruker 85DD nå, hva bør jeg ha da??

Sliter selv med å finne riktig, men dytter for deg [:)]

Kjøpt 80C... Prøvde de og de var romslige. Men så fikk ikke jeg gigantmugger sist så jeg regner med det skal gå bra. D så vel stort ut.

ORIGINAL: MM88

Det var disse ammebhene da [&:] Tenkte å kjøpe et par som ikke er så dyre på hm sine sider, også kjøpe flere etterhvert når det har stabilisert seg litt. Bruker 80C nå, burde jeg bestille 80D eller 80E da ? De sier at man skal gå opp en str, men det er sånn at 80C er på grensa til for lite nå. Også må man ha plass til ammeinnlegg osv også.

Amme-bhene på H&M er veldig små i størrelsen da, syns jeg.. Hvis du ikke alt har bestilt ville jeg gått opp minst en størrelse både på vidde og cup, tror ikke du har mer enn plass likevel.. [;)] Hvis du har bestilt kan de passe bedre etterhvert og evt, når det stabiliserer seg litt

jeg er 70 E jeg, husker ikke hvilke størrelse jeg kjøpe ammebhene i sist, men kommer vertfall til å bruke de nå i begynnelsen..

Jeg og føler de er små i str disse fra h og m, hvertfall de uten spiler=) Jeg ville anbefalt å prøve de på, da ser jo du hvordan de ser ut på osv..[:D] For jeg brukte 80c i h og m sine før jeg ble gravid, bruker nå 85d men de har jeg kjøpt på cubus, Kjøpte ammebh uten spiler på h og m i 85 e, og de passer akkurat nå (Får plass til son engangs innlegg), men blir sikkert helt sprengt når melken kommer :P Jeg bare kjøpte med hjem,prøvde her oxo gikk jeg inn igjen og byttet =) Er jo 30 dagers åpent kjøp på H og M [:D]

Back
Topp