Strøyk!

Lillepusen

Forumet er livet
Strøyk!

Kommenterer senere... nå må jeg trøste meg litt med babyen min!

åååånei pusen min [:(][:(]

fortell senere viss du vill da snuppa

*trøsteklem*

åå så kjedelig,skikkelig kjipt er det,veit hvordan det er .Jeg strøk 2 ganger,og den tredje gangen gikk det greit.hadde med meg kjøreskolelæreren i bilen og han og sensoren satt og skravlet,og det gjorde at jeg ble avslappet.Anbefales..

Æsj så kjedelig[&:] 

strøyk første gangen jeg og[:-][:D]

trøsteklem[:)]

[:@][:@]

trøsteklem!!
går bedre neste gang, vettu!!![;)]

Søren og[:'(] neste gang står du med glans[:)]

Nei...det var jo no dritt da.

Da klarer du det helt sikkert neste gang [:)]

stor klem

ORIGINAL: Cathrine76

Søren og[:'(] neste gang står du med glans[:)]

uffda, så kjipt..  Krysser fingrene for at det går bedre neste gang!
Trøsteklem fra meg og Thea

Så kjedelig da! Jeg strøyk også på oppkjøring (kanskje ikke så stor trøst men)...

Da er det bare å lære av dette til neste oppkjøring - da kjører du feilfritt [:D]

Jeg strøyk på første oppkjøring jeg også så jeg vet hvor kjipt det er.
Jeg hadde en dritt av en sensor som var i et dårlig humør og det gikk ut over meg. [:@][:@]

Jaja...det går nok bedre neste gang!
*trøsteklem*

Trøsteklem fra meg og Ulrik

Åååååå... Takk jenter!!! [:(] [:)]

Dette varmet veldig! Ja, det var utrolig skuffende å stryke. Har jo gått så bra de siste kjøretimene, og med Mannen. Men jeg hadde faktisk en koselig sensor, som jeg tror var helt rettferdig... Strøk pga for høy fart på smal landevei... [8|] [:D] Hehe, Pusen liker å kjøre fort, vøtt! Jaja, nå vet jeg det... ikke holde fartsgrensa på smal landevei. Kjøre etter FORHOLDENE! [;)] Jajajaja masmasmasmas...

Skal iallefall kjøre masse med Mannen i jula og på nyåret før neste oppkjøring da. Blir vel i starten av februar. (leeenge til...![&:])

Håper dere har det fint da jenter! [:)] Jeg skal nok få kommet innom og ønsket alle en god jul... Natta sålenge! [:)]

råkjører du pusen [:D]

masse lykke til neste gang.. da klarer du det vettu [;)]

Blue Angel: Bra du klarte det til slutt!!! [:)] Og så med "Strykejernet", hehe. Da må du jo ha kjørt plettfritt da iallefall.

Takk jentene. [:)] Ja blir lappen neste gang!!! [;)]

Julekooooos!

nei så kjedelig, men neste gang går det nok[;)]
er bare kjedelig når man må vente så lenge da[:'(]
lykke til neste gang[:D]

Råkjører!!![:D]

Æsj, så kjedelig. Strøyk første gangen på motorsykkel-lappen. Kjørte litt for fort ett eller annet sted jeg også[&:]

Du får det til neste gang, vet du!!!!! Du får kose deg og trøste deg med lille Leon, og starte med ny frisk på nyåret!!!

Juleklem fra meg!!!

Back
Topp