Strømregningen anyone?

ORIGINAL: [waffel]

Har ikke fått den enda.. Men skrekk og gruntil den kommer, i fjord var den på 13000[&:] og ja, tretten tusen!! Hus som det blåser rett igjennom sier'u + at jeg bor i Trøndelag der prisene er skyhøye!

[&:][&:][&:][&:][X(] er nesten alle utgiftene våre det, å det inkluderer huslån, fellesutgifter bhg, mobil, mat, trening osv osv.. vi betaler 850 i mnd på strøm å 850 i mnd på varme som er inkuldert i fellesutgiftene, så får jo selvfølgelig litt mer om vinteren men... 13.000 ?! hadde sitti å grini i flere dager hadde jeg åpnet en sånn regning!!

Vi har ikke fått enda! Men gruer meg til den kommer!!!!

Har foreløbig bare fått regning på nettleien, den var på 1200 kr, vanligvis på 1000...Venter spent på regningen for kraften..

strøm forbruk- 3740
nettleie-3500

Strømregningen kom på 4700 kr. og dette på en leilighet på 78 kvm!! med liksom strømsparende varmekabler, my ass... synes ikke vi har brukt noe mer strøm enn det vi pleier.. pluss vi var vekke HELE julen.. typisk =) men men, får bite det i oss og betale den.. oh happy day!!

ca 13 000 og det var bare forbruket, ikke nettleia [8D]

Nå kjenner jeg at jeg er fryktelig glad for at strøm er inkludert i husleia her [:o] 

dere som har fått høyere strømregning enn vanlig, har dere også brukt mer strøm i tillegg? som feks mer varme?

her fikk vi regning i desember for oktober,november og desember på rett under 1100 kroner,uten nettleien da..men bruker nesten ikke ovn,har gassovn som vi bruker[:)]

ORIGINAL: Beckymams

Har ikke fått enda. Er det et godt eller dårlig tegn tro..? [8D]

håper vår bare kommer snart så jeg vet hva den er på.. 

ORIGINAL: stolt mamma 2008

dere som har fått høyere strømregning enn vanlig, har dere også brukt mer strøm i tillegg? som feks mer varme?

her fikk vi regning i desember for oktober,november og desember på rett under 1100 kroner,uten nettleien da..men bruker nesten ikke ovn,har gassovn som vi bruker[:)]

Vi har ikke brukt noe særlig mer strøm enn det vi pleier. Vi har varmekabler i hele leiligheten, så det trekker litt... men vi skal ha sånne såkalte "smart" varmekabler...som visst nok ikke er smart i det hele tatt.. leiligheten vår er visst nok en lavenergi leilighet, kan ikke se det heller! så det så.. Vi har gjort slik vi pleier. Har til og med brukt tørketrommelen mindre mtp på at jeg var redd for å få høy strømregning.. Har bare brukt den til sengetøy og svært sjelden håndkler.. Men vi får visst prøve å bruke mindre likevel!

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: ohBaby!

6727 kr[:'(]
Da bor vi på etplans leilighet på 75 kvm, og har varmepumpe!![&:]

seriøst??? samme som oss,vår er på 1900kr,og vi har ikke varmepumpe!

Brukte visst 5900 kWh, enn dere?
Vi skulle få billigere strøm her side to selskap slo seg sammen.. istedet er strømmen dobbelt så dyr[:@]
Blir bytting av strømlevrandør her ja.. 

1700kWh har vi brukt!

Huff det var jo ikke direkte oppløftende lesning dette her må jeg si...

ca 3000 [:'(] (For 2 mnd, strøm og nettleie)

VET at den blir myyyye høyere neste periode, pga kulda som har er/har vært, og vi har fått mer strøm og betale for siden noen av kursene har stått feilaktig på huseier. Det er nå blitt endret [:(] Så kan ikke si jeg gleder meg til neste regning kommer i mars.. [X(]

Vår var på 165 kr. Litt over 300 kwh hadde vi brukt mener jeg å huske. (Ikke 1650 altså, men 165.)
Bor i en 60 kvm. leilighet, betaler månedlig.
Dere som betaler så mye bor i hus regner jeg med?

2700.... vanligvis ligger den på ca 2200.. så fikk 500 kr høyere denne mnd... (men var oppi 2700 i fjor vinter også på denne tiden..)

6727 kr[:'(]
Da bor vi på etplans leilighet på 75 kvm, og har varmepumpe!![&:]

er ikke det for mer enn 1 mnd den regninga er da? vi har hus...og varmer opp 180 kvadrat.. har på 2 panelovner (på soverommene), varmekabler på begge bada og varmepumpe som varmer opp resten av begge etasjene... og vi fikk regning på 2700kr..

fått den for desember, 3300 kr[&:] pleier ikke ha mer enn 2000. helst en del under det

Back
Topp