Strømpis?

Jepp!! her er det for kaldt å gå uten. Ikke mye å skryte av 9 grader :P

Jepp, det er såvidt det har bikket 10 grader her. Like kaldt som i mars altså. Hun går uansett bare i strømpebuksa og bodyen inne i bhg :-)

Nå blir det litt varmere så da kan hun heller få ha på seg body og strømpis under parkdressen eller bare en fleecedress ute.

oblix skrev:
Jepp!! her er det for kaldt å gå uten. Ikke mye å skryte av 9 grader :P

Sign:p

både og.. Bruker stillongs på Martine ofte enda.. tar det på henne hver dag når hun skal i barnehagen, så kler de heller av henne der hvis det blir varmt utover dagen.
Hjemme ser jeg det litt an.. tar ofte bare bukse på.. og kler heller på med stillongs i tillegg hvis vi skal ut å være, og det blåser eller er kaldt ute.. ligger det på 15-20 grader så dropper jeg den med engang om vi er ute.. :-)

Her er det også fortsatt strømpis. Er jo fortsatt ganske kjølig flere av dagene når de er tidlig ute i bhg. Er også ganske gulvkaldt i bhg. så de anbefaller fortsatt strømpis. Har med sokker i sekken, så de kan evt. ta den av om det skulle bli ordenlig varmt. De varmeste dagene gikk hun bare i tunika og strømpebukse, riktignok.
Satser på shortsvær neste uke, for hører rykter om at sommern er på vei emoticon .,

Ja, her er det stort sett strømpis på ennå. Ligger på under 10 grader ennå om mårran og da synst jeg det er litt kaldt å ta av. Men nå håpe vi på finvær og shortsføre emoticon

Det er det leeenge siden vi har brukt! Er mellom 10-25 grader som oftest! Dem er pakket bort til og med! Sjelden han bruker lue til og med...

*skriver for å lese svar*

Her er det sjeldent han bruker strømpis for tia. Har det liggende i bhg, så de kan avgjøre. Men som oftest holder det med en god bukse under parkdressen.

Nei, det er lenge siden vi slutta med her. Så kaldt er det ikke her nå. :) Og lua er også tatt av for lenge siden! :)

jupps :)
Er ikke akkurat varmt i trøndelag om dagene :/

Back
Topp